Blodappelsin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ikke på dette spillet Sikker? Så kjedelig. Er ikke sikker på om jeg gidder å spille igjennom flere ganger. Får se, har jo tross alt ikke spilt gjennom det enda en gang, kan jo være at jeg liker det godt og. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sjekk denne sida for trophies: http://www.ps3-trophies.com/ Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 ikke på dette spillet Sikker? Så kjedelig. Er ikke sikker på om jeg gidder å spille igjennom flere ganger. Får se, har jo tross alt ikke spilt gjennom det enda en gang, kan jo være at jeg liker det godt og. Du må spille gjennom 2 ganger. og får en hæv med bronsje og et par sølv og en gul +anet. Ganske kort sp da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Liker denne trophy-siden bedre: PS3Trophies Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Liker denne trophy-siden bedre: PS3Trophies Agreed. Uansett, det står ikke på trophylists om man må spille gjennom flere ganger. Får vel spille det flere ganger da, skal nok få det til. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 virker som ps3fannboy er klar om at det kommer idag?? lol www.ps3fanboy.com/trophies Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da er det vel i dag de kommer ut da. Si ifra her i tråden når noen får tak i de Er det patch? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 pathen er koimmet nå!!! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Patchen er nå gitt ut! Edit: Trixhead var før meg! Hadde den lenge på vent, men måtte bare skrive ferdig artikkelen om det på siden min! Endret 30. oktober 2008 av Teds Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) *SLETT* Endret 30. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 For å få online trophiene, må man da gjøre de på nytt? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 For å få online trophiene, må man da gjøre de på nytt? Niks, det må du ikke. Morsomt å se 6-7 trophies dukke opp umiddelbart etter hverandre 13% nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Håper det kommer opp en guide til disse trophyene snart. Tror jeg fant én gullgreie da jeg spilte gjennom historien.. :/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Håper det kommer opp en guide til disse trophyene snart. Tror jeg fant én gullgreie da jeg spilte gjennom historien.. :/ Det er iallefall guider til hvor gullbarrene og collectables ligger. Husker ikke hvor, men et søk på google hjelper nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå