Trixhead Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Endelig en dato: LINKEN Edit: Det var denne torsdagen!!!! Endret 28. oktober 2008 av Trixhead Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Endelig en dato: LINKEN Thursday er vel Torsdag og ikke tirsdag:P Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Endelig en dato: LINKEN Thursday er vel Torsdag og ikke tirsdag:P Ops, så feil! Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er en fyr på det forumet som mener at det har stått der i en uke... Altså kanskje den kommer denne torsdagen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ahh, fantastisk. Dette har jeg ventet på lenge. Endelig en sjanse for å spille bf:bc hardcore igjen Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ahh, fantastisk. Dette har jeg ventet på lenge. Endelig en sjanse for å spille bf:bc hardcore igjen Hardcore gameing FTW!!!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noe nytt om det kommer eller om det har blitt utsatt?? Forresten, er det bare jeg og Trixhead som er hypre etter trophies på BF:BC?? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Noe nytt om det kommer eller om det har blitt utsatt?? Forresten, er det bare jeg og Trixhead som er hypre etter trophies på BF:BC?? Ser fortsatt ut til at det kommer Torsdag! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noe nytt om det kommer eller om det har blitt utsatt?? Forresten, er det bare jeg og Trixhead som er hypre etter trophies på BF:BC?? Neida, har spillet jeg óg, men synes egentlig aldri at det har fenget noe serlig.. Men blir nok litt spilling nå som spillet får trophies! Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir vanskelig å få platinum på denna her! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noe nytt om det kommer eller om det har blitt utsatt?? Forresten, er det bare jeg og Trixhead som er hypre etter trophies på BF:BC?? Dere er ikke alene, gleder meg til de grader ! Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser frem til det her jeg og, selv om jeg ikke synes det var så bra. Har riktignok ikke spilt så veldig langt, men det klarte liksom ikke å få meg så veldig interessert. Skal hvertfall få spilt gjennom nå som trophies kommer. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Stoppet opp med å spille fordi jeg visste trofeer ville komme! Hadde nok å gjøre med Uncharted likevel, er kos å se ett spill med 100% Endret 29. oktober 2008 av Teds Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor er Pesico å se i denne tråden`? Nå som trophies kommer skal vel han også ha spillet?? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det flest sp eller mp trophies? Har ikke giddet å spille gjennom sp pga at det ikke hadde kommet trophies så da er det vel noe å glede seg til Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det flest sp eller mp trophies? Har ikke giddet å spille gjennom sp pga at det ikke hadde kommet trophies så da er det vel noe å glede seg til Mange veldig lette singelplayertrophies. Mpene tar lang tid Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da må jeg vel spille igjennom SP en gang til da Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du må nok spille gjennom flere ganger, siden MANGE av trophyene blir gitt ved gjennomspilling på forskjellige vanskelighetsgrader:) Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du må nok spille gjennom flere ganger, siden MANGE av trophyene blir gitt ved gjennomspilling på forskjellige vanskelighetsgrader:) Er de ikke slik at de som er for letter vanskelighetsgrader blir unlocket når du tar de på vanskeligere, i likhet med Uncharted? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Du må nok spille gjennom flere ganger, siden MANGE av trophyene blir gitt ved gjennomspilling på forskjellige vanskelighetsgrader:) Er de ikke slik at de som er for letter vanskelighetsgrader blir unlocket når du tar de på vanskeligere, i likhet med Uncharted? ikke på dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå