Gå til innhold

Låne WoW-cder i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Jess, da har jeg prestert å gjøre jeg i det hele tatt er ganske stolt av. Jeg har nemlig greid å miste harddisken hvor WoW er innstallert i bakken, hvor på den døde.

Natten har blitt brukt til å laste ned tBC klienten, men visstnok måtte jeg også laste ned WoW-classic, som, for å toppe det hele, er på 4GB.

Derfor, er det noen i trondheimsområdet som har lyst til å låne med sine WoW-cder? Bor på Ila, men kunne ha møtt deg i byen. Som betaling er jeg villig til å tilby en good klem! Har dessverre ikke råd til stort mer.

Innser at dette er ett longshot, men fjorten timer estimated download tid FØR patching er ikke mykje tiltalande.

Danke schön på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, hvorfor ikke.... Så lenge du betaler bussen for meg :p

Den er grei! 25kr?

Hvor kan vi møtes?

Så billig`? BLir iallefall 60, må hjem fra jobb inn i byen og ut fra byen koster 30NOK hver vei :p Har ikke busskort heller, veit... Jeg er uøkonomisk. VIl dog påstå at det vil gå fortere å laste enn å vente på meg.

EDIT: Står i topic, CD'er, har bare DVD. (battlechest kom bare med DVDer)

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Haha, hvorfor ikke.... Så lenge du betaler bussen for meg :p

Den er grei! 25kr?

Hvor kan vi møtes?

Så billig`? BLir iallefall 60, må hjem fra jobb inn i byen og ut fra byen koster 30NOK hver vei :p Har ikke busskort heller, veit... Jeg er uøkonomisk. VIl dog påstå at det vil gå fortere å laste enn å vente på meg.

Tar man buss innen en time av hverandre går det på samme billetten. Men dog, tror du har rett, får bare vente. Mulig jeg får gjort litt skolearbeid.

Lenke til kommentar
Får du virkelig så dårlig fart på klienten fra blizzard sin torrent? Du kan jo prøve å finne en annen torrent å se om farten går opp. World of warcraft clienten er ikke "beskyttet", så du trenger ikke laste ned fra blizzard sine sider.

Farten har nok mest med det å gjøre at min kjære roomate også laster ned. Nå holdt jeg han av nett i natt så jeg kunne laste ned tBC, synes ikke det er riktig å legge krav på linja idag også.

Edit :

Takk til Bandreas som tok seg tid til å kjøre til meg for å låne meg cder.

Endret av jossda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...