Kimelimm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Jeg husker for et eller 2 år siden at det var en kamerat av meg som hadde et artig tastatur. Det hadde lys bak alle knapper, og det var en knått man kunne skru på for og skifte farge... Noen som vet hvilket jeg mener? Noen som vet om noen andre slike ? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Saitek Eclipse II. Det har 3 ulike farger tror jeg. Eller så kommer det i tre ulike farger. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) TUSEN TAKK Var det tastaturet. Takk! Får man det bare i amerikansk layout? Endret 27. oktober 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Materie Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har det på norsk, ihvertfall. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvor kjøpte du det fra da ? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er ikke helt sikker. Ser de har den på komplett for 595, med svensk beskrivelse av en eller annen grunn, men jeg tror jeg kjøpte derfra. Så vidt jeg husker det kostet det 500 dengang, dog. Ser også de har det endel biligere blant annet på datakjeden. Men ingen av dem oppgir hvorvidt det er på norsk eller ikke. :/ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Det var det første stedet jeg så Men der er det amerikansk layout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå