Latskap Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei, jeg skal på halloween fest, tema er "kjendis". Har noen et originalt forslag til en kjendis? jeg er 1.70, blond og gutt. Skjegg er ikke problem hvis jeg må ha det. Noen forslag? ALLE andre ting kan også diskuteres angående forslag til klær. klem Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva med David Spade? Height 5' 5½" (1.66 m) Ser ut til å passe fint. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Men altså, hvordan skal folk kjenne meg igjen liksom? det må nesten bli en rolle en kjent person har spilt.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva med Spencer pratt ? kanskje ikke veldig kjent, men alle som hr sett the Hills vet hvem han er men kanskje ikke en typisk a-kjendis (eneste kjendisen jeg for øyeblikket kommer på som er blond og har skjegg) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Dropp skjegget og kjør det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå