Ekko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Selv om diskusjon.no er favoritten for mye føler jeg at når det gjelder børs så er det et ganske dødt forum i forhold til noen andre der ute. Jeg har ikke giddet å registrere meg noe annet sted enda, men lurte på om noen var aktive andre steder og har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
dingorz Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser fra tid til annen på forumet på hegnar og dn, men siden det er så enormt mye haussing, baissing og whining holder jeg meg stort sett her. Er faktisk en del fornuftig å lese fra tid til annen. Men ville gjerne joinet noen andre forum hvis det var noen litt mer seriøst enn hegnar og dn. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg liker egentlig ikke å betale for slike ting så kommer nok ikke til å melde meg inn, men http://www.stocktalk.no/ så litt interessant ut. Blir veldig nysgjerrig på hva som står i de nyeste postene:-) Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har også vurdert å teste ut stocktalk. Men selv synes jeg at prisen er litt stiv, 90 kr for å prøve et forum i en måned. Får man gode råd så dekkes det jo lett, men jeg stiller meg motvillig til å betale så mye av rent prinsipp. Prislappen står ikke i samsvar med utgiftene til et forum. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Forumet til Hegnar er til tider underholdende, men det er langt mellom de seriøse innleggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå