tormoddf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vi har testet Mionix' nye Saiph-modeller. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg bruker fortsatt 1. utgaven av Logitech G5 -men, jeg er stadig ute for å prøve noe nytt. Må ligge konge i handa. Men jeg er "litt" skeptisk til oppdateringsfrekvensen på disse. Kanskej ikke så stor betydning, men likevel... Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Har fulgt med de siste testene av gaming muser. Men har enda ikke fått med meg hvilken som er "kongen på haugen". Hadde vært fint om man kunne fått en oppsummering Endret 27. oktober 2008 av Mikey89 Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 *Som kjent er nøyaktig veiing av smågodt viktig. Derfor har vi lånt godtevekten til Mix Møhlenpris for å foreta veiing av musene. Takk! Konge :!: Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha marsvintesten må bli obligatorisk! og likte vrien med godterivekta! bra dere får litt humor inn i artikkelene! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Konklusjonen er at svenskene lager gode mus? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Konklusjonen er at svenskene lager gode mus? ...ja..! Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeg bruker fortsatt gode gamle Logitech MX518 jeg:) Super gaming mus, og ettersom jeg har hatt den i godt over 3 år tror jeg at den er grodd fast i hånden min. Endret 27. oktober 2008 av SLiks Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Spennende. Synes forøvrig det hadde vært kult om dere kunne gjøre en test av ymse steelseries-produkter også, da særlig fra deres Pro Gaming-serie. De leverer jo også mange typer musmatter (aluminium, plast, stoff) i forskjellige størrelser, samt en god del headset for gaming (PC og X360). Mitt inntrykk er at dette er svært solide produkter, men det hadde vært gøyalt å se en test av produktene! Lenke til kommentar
JuWel Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Mmmkay, har kjøpt Saiph 3200 jeg. Kasnkje ikke det samrteste valget, men jeg kjøpte den allikevel. Musen sitter godt i hånden, men har en stor ulempe, jeg har rett og slett ikke noe kontroll over den når jeg spiller. Den flykter! Musepekeren beveger seg ikke jevnt, den vil ikke følge den ruta som jeg drar i, og derofr suger den til FPS. Så lurte jo på om noen har nogen tips. har skiftet utallige udnerlag og spille på. At the moment spiller jeg på en stoffmusematte. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Kan med sikkerhet si at jeg ikke har opplevd noe sånt med mitt testeksemplar, ihvertfall. Kan det tenkes at det er feil på den? Lenke til kommentar
adonay Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Saiph 3200 Sorry at jeg bumper en så gammel tråd men vil bare si at etter jeg testet denne musa på en nettcafe "Everlast i VÄXJÖ Sverige" valgte jeg og kjøpe den ... Den slår garantert min gammle Krait ned i grusen dette er den beste spillemusen jeg noen gang har brukt .. Meget fornøyd med hvor presis den er og hvor godt den ligger i hånden... Endret 20. desember 2008 av adonay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå