Gå til innhold

Hvorfor er "High School Musical" så populært?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennegjengen tror jeg ser filmer pga kjedsomhet. Snakker jeg om noe som er fra pre 90-tallet setter de hodet på skakke med et middels tilbakestående "Duuuh?" :ermm:

Prøver å sette dem inn i andre filmer enn American Pie 13: School's Out o.l, men jeg feiler

Lenke til kommentar
Siden det er så mye kritikk mot HSM, kan dere jo kanskje komme med forslag til hva barna skal se på?

Snow White and the Seven Dwarfs

The Lion King

Finding Nemo

De utrolige

Ratatouille

Wall-E

Pinocchio

Monsters Inc.

Toy Story

Babe

Shrek

ET

Chicken Run

Peter Pan

Flåklypa

+Alt annet av Ivo Caprino filmatiseringer

Homeward Bound: The Incredible Journey

Home Alone

The Wizard of Oz

Jurassic Park

Back to the Future

+++

Der finnes nok av kvalitet for barn

Lenke til kommentar

Hva tror du barn gjør når de kommer hjem fra skolen? De fleste benker seg foran tven. Kanskje har de allerede de filmene du nevnte, men har sett de ut. Hva skal de da se på? Kanskje vil ikke foreldrene bruke masse penger på dvder. Du må se hva HSM konkurrerer mot på dagens marked. Og tidene forandrer seg, barn synes ikke lenger det er like spennende med det vi så på da vi var små.

Lenke til kommentar
Hva tror du barn gjør når de kommer hjem fra skolen? De fleste benker seg foran tven. Kanskje har de allerede de filmene du nevnte, men har sett de ut. Hva skal de da se på? Kanskje vil ikke foreldrene bruke masse penger på dvder. Du må se hva HSM konkurrerer mot på dagens marked. Og tidene forandrer seg, barn synes ikke lenger det er like spennende med det vi så på da vi var små.

Tror dessverre du har rett, men håper de fleste får meg seg de klassiske filmene i tillegg da.

Jeg kommer ikke til å bli en sånn "kul pappa" kjenner jeg :roll:

Lenke til kommentar

Greit nok at 10-åringer digger filmene, det kan jeg forstå. Men at 16-åringer liker dem? Den er verre å svelge.

Lenke til kommentar

Men han telles ikke :p

La alle få se hva de vil, så blir alle fornøyde.

Jepp, det er sant. Synes disse filmene er noe makkverk, men det er jo ikke noe direkte galt med dem. Det er jo ikke akkurat Hamas barne-TV. Prøv å se noen av deres barndomsfavoritter i dag. Dere vil garantert ikke kjenne de igjen.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...