pululf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er nok i den verste Du-kan-ikke-like-hva-du-vil-perioden, tror jeg. Lik hva du vil - men ikke fortell det til vennene dine Det er en god strategi, brukes mye her Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 En dag barn, så vokser dere opp og innser verdien av å stå for sine egne meninger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Gode Gamle Bob: Står for mine egne meninger. Jeg gjør det, men alikevel, det er ofte sånn at det er teit å like noe som ikke er mainstream. Heldigvis ikke i min vennegjeng, men majoriteten på skolen suger. Endret 6. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen steder er det teit å like ting som er mainstream. Like ille. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vennegjengen tror jeg ser filmer pga kjedsomhet. Snakker jeg om noe som er fra pre 90-tallet setter de hodet på skakke med et middels tilbakestående "Duuuh?" Prøver å sette dem inn i andre filmer enn American Pie 13: School's Out o.l, men jeg feiler Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 High school musical-filmene er de siste jeg kan tenke meg å se. Ser alldeles drittkjedelig ut. Skjønner ikke hvorfor de ødelegger unge sjelers sinn på den måten. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Siden det er så mye kritikk mot HSM, kan dere jo kanskje komme med forslag til hva barna skal se på? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 James Bond, westerns og Rambo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 La alle få se hva de vil, så blir alle fornøyde. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Siden det er så mye kritikk mot HSM, kan dere jo kanskje komme med forslag til hva barna skal se på? Snow White and the Seven Dwarfs The Lion King Finding Nemo De utrolige Ratatouille Wall-E Pinocchio Monsters Inc. Toy Story Babe Shrek ET Chicken Run Peter Pan Flåklypa +Alt annet av Ivo Caprino filmatiseringer Homeward Bound: The Incredible Journey Home Alone The Wizard of Oz Jurassic Park Back to the Future +++ Der finnes nok av kvalitet for barn Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis de skal kjøpe/leie seg en film ja. Men hvor mange av de filmene der går på tv/kino i disse dager? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvor mange av de filmene har barn mer lyst til å se enn HSM? Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er d større problemer å kjøpe/leige en film enn det er å se den på kino/TV? Hvor mange av de filmene har barn mer lyst til å se enn HSM? Det kan nok være et problem ja, håper at foreldrene prøver å gi god inflytelse angående dette. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva tror du barn gjør når de kommer hjem fra skolen? De fleste benker seg foran tven. Kanskje har de allerede de filmene du nevnte, men har sett de ut. Hva skal de da se på? Kanskje vil ikke foreldrene bruke masse penger på dvder. Du må se hva HSM konkurrerer mot på dagens marked. Og tidene forandrer seg, barn synes ikke lenger det er like spennende med det vi så på da vi var små. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Zac Efron VEEEEEL Jeg digger High School Musical. Skikkelig gøyale sanger og liten handling. Morsom og grei underholdning. Syns 3'ern var skikkelig tragisk da, men siden Zaccy er i bar overkropp der så går det nok bra ;) Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva tror du barn gjør når de kommer hjem fra skolen? De fleste benker seg foran tven. Kanskje har de allerede de filmene du nevnte, men har sett de ut. Hva skal de da se på? Kanskje vil ikke foreldrene bruke masse penger på dvder. Du må se hva HSM konkurrerer mot på dagens marked. Og tidene forandrer seg, barn synes ikke lenger det er like spennende med det vi så på da vi var små. Tror dessverre du har rett, men håper de fleste får meg seg de klassiske filmene i tillegg da. Jeg kommer ikke til å bli en sånn "kul pappa" kjenner jeg Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva tror du barn gjør når de kommer hjem fra skolen? De fleste benker seg foran tven. Kanskje har de allerede de filmene du nevnte, men har sett de ut. Hva skal de da se på? Kanskje vil ikke foreldrene bruke masse penger på dvder. Du må se hva HSM konkurrerer mot på dagens marked. Og tidene forandrer seg, barn synes ikke lenger det er like spennende med det vi så på da vi var små. Greit nok at 10-åringer digger filmene, det kan jeg forstå. Men at 16-åringer liker dem? Den er verre å svelge. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det høres litt rart ut ja, men for all del, fyr løs. Dorian er jo 21 og digger filmene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Men han telles ikke La alle få se hva de vil, så blir alle fornøyde. Jepp, det er sant. Synes disse filmene er noe makkverk, men det er jo ikke noe direkte galt med dem. Det er jo ikke akkurat Hamas barne-TV. Prøv å se noen av deres barndomsfavoritter i dag. Dere vil garantert ikke kjenne de igjen. Endret 7. november 2008 av Hyperio Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 http://www.southparkzone.com/episodes/1213...ol-Musical.html Visste ikke at South Park hadde laget en episode om det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå