Gå til innhold

Hvorfor er "High School Musical" så populært?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet av MANGE i alderen 16 år som elsker filmene, tilfeldig er det vel ikke at dritten vises på Disney Channel som er beregnet på barn i opplæringsfasen. Så ja, jeg skjønner ikke hvordan folk kan like dette, prøvde å se et par ganger, men endte opp i å lese en MYE mer interessant bok om larver.

Det som er å Disney Channel NÅ f.eks. What the hell? Hvem i helvete ser på dette daglig og nyter det?

Endret av Nasri8
Lenke til kommentar
Plutselig blander det seg inn folk som går på vgs i målgruppen og ser på svadaen.

Målgruppen til Disney Channel er vel barn fra 5 til 12 år selv om langt eldre folk liker filmene. Det er ikke for ingenting at de har fått så mye oppmerksomhet og blitt vist på kanaler som Tv-Norge og Canal+. Men 3'ern ender vel opp på kino?

Lenke til kommentar
Plutselig blander det seg inn folk som går på vgs i målgruppen og ser på svadaen.

De to (?) som hittil har innrømt å at faktisk er i stand til å se underholdningsverdien i annet enn R-klassifiserte filmer har vært godt over VGS-alder, er jeg redd. De som tror de sitter fasiten på hva som er god smak, derimot ...

Lenke til kommentar

HSM har awesum underholdningsverdi, er fengende og er (til tider ufrivillig) morsom. Det er alt for mange som sier de avskyr filmer/serier av den typen uten engang å ha sett dem, mer for å beholde et image enn å faktisk mene det. Du kan liksom ikke være seksten år og digge Hannah Montana eller High School Musical, fordi da er du helt lame. Vel, jeg er atten år, og jeg innrømmer galant at selv om filmene ikke kommer på favoritt-listen min så har jeg ingenting i mot å se dem, det er god underholdning.

Jeg tror forøvrig jeg heller hadde brukt penger på High School Musical enn random chickflick.

Lenke til kommentar
Jeg er nok i den verste Du-kan-ikke-like-hva-du-vil-perioden, tror jeg.

Er du 5 dager eldre enn Miley her, så er jeg faktisk 5 små dager eldre enn deg... Og du-kan-ikke-like-hva-du-vil-perioden er desverre ikke så velig fjern. Jeg blir sett på som "rar" i vennineflokken fordi jeg ser filmer "som er laget FØR 1990 :O !" Ser på situasjonen slik at de får respektere at jeg ser "gamle filmer", så respekterer jeg at de løper som galne hjem hver dag for å rekke en ny dubbet episode av Hannah Montana (;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...