athorb Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvordan smak er dårlig? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fordi folk har dårlig smak. Det er ingen som kan fortelle hva slags smak som er bra eller dårlig. Siden de fleste ser ut til å like filmene er det kanskje du som har dårlig filmsmak. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Vet av MANGE i alderen 16 år som elsker filmene, tilfeldig er det vel ikke at dritten vises på Disney Channel som er beregnet på barn i opplæringsfasen. Så ja, jeg skjønner ikke hvordan folk kan like dette, prøvde å se et par ganger, men endte opp i å lese en MYE mer interessant bok om larver. Det som er å Disney Channel NÅ f.eks. What the hell? Hvem i helvete ser på dette daglig og nyter det? Endret 31. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg vil tro at målgruppen til Disney Channel ser på det daglig. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Plutselig blander det seg inn folk som går på vgs i målgruppen og ser på svadaen. Endret 31. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er 21 og ser på det. Og Hairspray. Ikke Hannah Montana, jeg orker ikke masturbere så tidlig på morran. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Plutselig blander det seg inn folk som går på vgs i målgruppen og ser på svadaen. Målgruppen til Disney Channel er vel barn fra 5 til 12 år selv om langt eldre folk liker filmene. Det er ikke for ingenting at de har fått så mye oppmerksomhet og blitt vist på kanaler som Tv-Norge og Canal+. Men 3'ern ender vel opp på kino? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil tro at det er budsjettet og ikke kvalitet og innhold som har fått 3'a på kino. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Plutselig blander det seg inn folk som går på vgs i målgruppen og ser på svadaen. De to (?) som hittil har innrømt å at faktisk er i stand til å se underholdningsverdien i annet enn R-klassifiserte filmer har vært godt over VGS-alder, er jeg redd. De som tror de sitter fasiten på hva som er god smak, derimot ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 HSM har awesum underholdningsverdi, er fengende og er (til tider ufrivillig) morsom. Det er alt for mange som sier de avskyr filmer/serier av den typen uten engang å ha sett dem, mer for å beholde et image enn å faktisk mene det. Du kan liksom ikke være seksten år og digge Hannah Montana eller High School Musical, fordi da er du helt lame. Vel, jeg er atten år, og jeg innrømmer galant at selv om filmene ikke kommer på favoritt-listen min så har jeg ingenting i mot å se dem, det er god underholdning. Jeg tror forøvrig jeg heller hadde brukt penger på High School Musical enn random chickflick. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er 21, så jeg kan like hva jeg vil. Alle vennene mine er gammel nok til å ikke være retarded og bry seg om hva andre liker. Ganske ålreit. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er nok i den verste Du-kan-ikke-like-hva-du-vil-perioden, tror jeg. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er nok i den verste Du-kan-ikke-like-hva-du-vil-perioden, tror jeg. Er du 5 dager eldre enn Miley her, så er jeg faktisk 5 små dager eldre enn deg... Og du-kan-ikke-like-hva-du-vil-perioden er desverre ikke så velig fjern. Jeg blir sett på som "rar" i vennineflokken fordi jeg ser filmer "som er laget FØR 1990 :O !" Ser på situasjonen slik at de får respektere at jeg ser "gamle filmer", så respekterer jeg at de løper som galne hjem hver dag for å rekke en ny dubbet episode av Hannah Montana (; Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, kjenner meg igjen. Du har snart bursdag du da, grattis Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, det er en gåte. En skikkelig dårlig high school-film som er lagd for 8-åringer. Fengende musikk, ok. (Fengende er ikke det samme som bra) Det rare er at mange 16++ folk ser på disse filmene. Handlinga og skuespillet er elendig. Jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er ikke elendig, ikke veldig bra, men grei handling. Det er musikken og dansen som står i sentrum. Bra musikk. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (Fengende er ikke det samme som bra) Sliter litt med å forstå den påstanden. Hvis man lager en fengende sang, så har man vel oppnådd det ultimate innen låtmaking? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Have to agree with Athorb. Man kan lage en låt som er ekstrem teknisk god(kompliserte riff etc), men hvis den ikke fenger, er den jo ikke verdt en dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå