FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hater de filmene her, fordrar de like mye som pest... Musikken er crap også, og som at det ikke var nok måtte de komme med enda en musikal film, nemlig Camp Rock, og takket være den har Jonas Brothers slått igjennom... wohoo, for boyband døde lissom ikke ut på slutten av 90 tallet. Folk som setter pris på hva de kjører inn i huet slutter å høre på dette i 13-årsalderen uansett Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor er dette mølet populært ja si det ... Hvorfor ble Hannah Montana så utrolig fantastisk? Har en søster på 10 og ... vel hva mer er det å si. De elendige sangen fra High School Musical runger i huset og Hannah Montana har fått gudinne-status. Barneunderholdning er ikke hva den en gang var. Nevnte serier kan se ut til å være beregnet på små jenter, men guttene slipper ikke unna de heller (det går jo ikke noe annet så hva skal de gjøre?). Hvor er det blitt av de gode gamle superheltseriene som gjorde at hver gutt drømte om å sloss mot urettferdighet? Hvor er de fantastiske filmene som Dumbo, Peter Pan og Toy Story? Hvor er de artige barne-tv seriene som Sesam Stasjon? Dagens lørdags og søndagsmorgener begrenser seg til (fantastisk dårlig) dubbede Hannah Montana episoder som har blitt vist tosifret antall ganger før og det er trist. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor ble Hannah Montana så utrolig fantastisk? Vel, ho er heit. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 wohoo, for boyband døde lissom ikke ut på slutten av 90 tallet. Det selger som hakka møkk, så det virker som det har våknet til live igjen. Ellers kjøper jeg ikke helt argumentet om at "alt var bedre før". Bortsett fra nostalgifaktoren, så vil jeg ikke påstå at det jeg så på da jeg var yngre holdt så jævlig mye høyere standard enn dette her. Og dette er jo velprodusert også. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor ble Hannah Montana så utrolig fantastisk? Vel, ho er heit. Og du er hvor gammel? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Cypheron er vel jevnaldrene med Hannah Montana, så ikke så rart at han synes ho er digg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor ble Hannah Montana så utrolig fantastisk? Vel, ho er heit. Og du er hvor gammel? 69. Cypheron er vel jevnaldrene med Hannah Montana, så ikke så rart at han synes ho er digg. Er faktisk 5 dager eldre enn henne. ^^ Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Såvidt jeg vet er det jentunger i alderen 4-14 som liker disse filmene, og det er vel helt forståelig. Du tar feil, det er jenter i alderen 4-18,19 som elsker disse filmene. Er hvertfall seks, sju jenter i klassen min som er helt i ekstase over disse filmene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette er vel ikke noe nytt? Det vil alltid være crap til de store massene og spesielt til unger som ikke ser at det er dårlig og kynisk. Etter hvert blir de eldre som oss andre og gjør seg opp meninger som fører til at de får øyne for kvalitet. Og så er det noen få som aldri gror opp. Men hva er det som gjør dette så stort? En tiåring har f. eks. ikke hørt nok musikk i livet sitt til å ha noe sammenlikningsgrunnlag. Når denne musikken er fengende, lett tilgjengelig og "easy listening" er det ikke noe å si på at de synes det er veldig bra. De fleste som ser på filmen er yngre enn skuespillerne dermed fremstår de som rollemodeller og de er automatsik mye kulere siden de er eldre. Slik vil det alltid være, det er det samme som at jeg da jeg var fem-seks år hadde en lekemobil. Når vi er barn vil vi alltid ta etter de som er eldre. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Såvidt jeg vet er det jentunger i alderen 4-14 som liker disse filmene, og det er vel helt forståelig. Du tar feil, det er jenter i alderen 4-18,19 som elsker disse filmene. Er hvertfall seks, sju jenter i klassen min som er helt i ekstase over disse filmene. Som jeg sa, da setter de nok ikke mye pris på hva de putter i ørene.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Unger er lettpåvirkelige. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Unger er lettpåvirkelige. Enig. Tror det har mye med sangene å gjøre også. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Unger er små "maskiner" med mye makt.. Vil de ha en High Musical film, så har ikke de fleste foreldre noe annet valg enn å kjøpe... (Håper virkelig at de på 17-18 år kjøper filmene selv , regner med de fleste på den alderen som kjøper filmene i butikk, ber om å få dem pakket inn.. "De er ikke mine" ) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Filmene er grei familieunderholdning, men det har vært veldig mye halleluja rundt dem. Men den første High school musical-filmen syntes jeg var helt grei, sangene og dansene var svært fengende. Men jeg er drit lei av at musikken synger gjennom huset fra disney channel, cartoon network og tv-norge til alle tider. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Filmene er grei familieunderholdning, men det har vært veldig mye halleluja rundt dem. Men den første High school musical-filmen syntes jeg var helt grei, sangene og dansene var svært fengende. Men jeg er drit lei av at musikken synger gjennom huset fra disney channel, cartoon network og tv-norge til alle tider. For å ikke glemme dubbing, la ungene lære å lese de hjernedøde programmene sine i stedet.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg kjenner meg godt igjen i dette... Jeg har en søster på 11, og hun er besatt av disney channel. Heldigvis begrenser det seg til å se på TV, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort hvis hun begynte å kjøpe musikken og filmene, og blitt totalt hjernevaska :/ Jeg skjønner ikke hvorfor Disney er blitt som det er i dag... Jeg vil ha tilbake de gamle gode håndtegnete tegnefilmene! Endret 30. oktober 2008 av pululf Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Filmene er grei familieunderholdning, men det har vært veldig mye halleluja rundt dem. Men den første High school musical-filmen syntes jeg var helt grei, sangene og dansene var svært fengende. Men jeg er drit lei av at musikken synger gjennom huset fra disney channel, cartoon network og tv-norge til alle tider. For å ikke glemme dubbing, la ungene lære å lese de hjernedøde programmene sine i stedet.. Ikke-dubba zack & codys søte hotelliv går med nød og neppe ann å se. Litt tanngnissing blir det selvfølgelig. (Nei, jeg pleier ikke å se på det, men søsteren min gjør... Og da er jeg av og til i nærheten.) EDIT: Sorry for dobblpost, var meningen det skulle bli redigert inn i den andre posten min :/ Endret 30. oktober 2008 av pululf Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Skyhøy produksjonsverdi, fengende musikk, en setting de fleste kan kjenne seg igjen i, pene mennesker og SYNKRON DANSING (kom igjen, det går ikke an å ikke like DET). At ungjenter folk liker det er ikke noe rarere enn at dere liker Die Hard. Edit: Scratch that, HSM er awesome uansett alder og kjønn. Endret 30. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bramle: Jeg er så enig, så enig. Det er så catchy at man er nødt til å knipse med, og evt danse med hvis man er alene på rommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fordi folk har dårlig smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå