WooFeeR Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som har noe forslag til et anlegg til en billig pris og med ganske god lyd. flytter snart ut til en ny leilighet og vil ha et godt brukbart anlegg til å koble på Pc takk til alle som svarer Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor mye har du tenkt å bruke? Av høyttalere så er Dynavoice F-6 regnet som et godt kjøp hvertfall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tror XTZ Class A100 D3 + XTZ 99.26 vil gjøre nytten + litt kabler så blir det ikke store summen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sånn går det når man er sparsom med info på dette forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Godt oppsett det der "GmoMiz". Vi håper at det for trådstarter kommer under kategorien "en billig pris". Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 AH, flotte forslag der , likte høytalerene GnoMiz, men tilsammen så falt begge sammenlagt til over "billig pris" hadde vært en billigere forsterker hadde jeg nokk vurdert systemet godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er stereo vi snakker, right? Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Stemmer det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Da ville jeg sett på noe brukt, var gjennom finn.no nå, men fant ikke noe særlig som var billigere enn det jeg linket til tidligere. For de høyttalerene trenger litt kraft for å spille bra. Så anbefaler ikke så spare når det kommer til forsterker. Er det bare pcen som skal brukes som kilde? Endret 30. oktober 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Da ville jeg sett på noe brukt, var gjennom finn.no nå, men fant ikke noe særlig som var billigere enn det jeg linket til tidligere.For de høyttalerene trenger litt kraft for å spille bra. Så anbefaler ikke så spare når det kommer til forsterker. Er det bare pcen som skal brukes som kilde? ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Harman/kardon HK 3380 vil nok da være et godt valg. Denne har mange tilkoblingsmuligheter, også optisk som du skal bruke mellom PC og anlegg. Endret 30. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dynavoice er ute med nytt anlegg ser jeg. Eller jeg har iallfall ikke sett det før. http://www.surround.no/product/459572/__Dy...ynamite_10.html Ser greie ut de da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ser greie ut de da? Nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå