GoldenHymn90 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeg skal tilbringe de neste tre ukene i et hus uten trådløsnett. På rommet mitt finner jeg det usikrede nabonettet, og signalene variere fra 0 hakk til 2 hakk (som dere vet, er 5 hakk maks signal). Noen ganger er nettet kjapt og bra, mens andre ganger (som oftest) veldig tregt og dårlig. Hvis jeg er mer uheldig, så får jeg ikke til å koble til nettet en gang! Så det jeg lurer på er om noen har tips om hva jeg kan gjøre for å forsterke signalene? Er det noen simple ting jeg kan gjøre for å utnytte nabonettet mer effektivt? Jeg bruker forresten nabonettet nå Endret 27. oktober 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 surr sølv-folie rundt vinduskarmene og lag en ekstern antenne av f.eks en stål-visp. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nei, Sliks tuller ikke, og ja, det fungerer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Aner jeg hijacking av et usikret nabonett? Jeg gjorde også det en stund, det er jo deres feil at de ikke sikrer nettet. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Aner jeg sølvfolie rundt vinduskarmene, en visp og mulig stålhjelm på hodet? ^^ Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Men er det mulig å sjekke hvor signalene er best? Da sikter jeg til et program eller en eller annen funksjon som er innebygger i XP. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Sist jeg surfa på et nabonett så visst fyren meg, lagde en folder på HD'n min og pumpa inn masse møkk og dritt så Hd'n gikk konstant + et par spywareprogrammer, for antivirus gikk plutselig berserk med popups. Funny guy. Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Aner jeg hijacking av et usikret nabonett? Jeg gjorde også det en stund, det er jo deres feil at de ikke sikrer nettet. Uhh... "De glemte å låse bilen så det var deres egen feil at jeg tok den." Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Her er løsningen på alle wlan-problemer: Endret 4. november 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Haha, den videoen er genial^^ Edit: Fungerer bra også! bruk en større bolle for å få det enda bedre;) Endret 4. november 2008 av SLiks Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Haha, den videoen er genial^^Edit: Fungerer bra også! bruk en større bolle for å få det enda bedre;) He he, ja det er mange morsomme videoer på youtube. Lenke til kommentar
pixl Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Aner jeg hijacking av et usikret nabonett? Jeg gjorde også det en stund, det er jo deres feil at de ikke sikrer nettet. Uhh... "De glemte å låse bilen så det var deres egen feil at jeg tok den." Hvis naboen hadde parkert bilen sin med nøklene i tenningslåsen i min stue, then i would taken it out for a spin Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er fortsatt ikke deres feil at du valgte å ta den? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Aner jeg hijacking av et usikret nabonett? Jeg gjorde også det en stund, det er jo deres feil at de ikke sikrer nettet. Uhh... "De glemte å låse bilen så det var deres egen feil at jeg tok den." Som f.eks... Men du slipper større konsekvenser. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sist jeg surfa på et nabonett så visst fyren meg, lagde en folder på HD'n min og pumpa inn masse møkk og dritt så Hd'n gikk konstant + et par spywareprogrammer, for antivirus gikk plutselig berserk med popups. Funny guy. Naboen hadde altså kunnskap til det men ikke til å kryptere nettet sitt? rekti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå