Gå til innhold

HJELP! Må leve i tre uker uten internett!

Anbefalte innlegg

Jeg skal tilbringe de neste tre ukene i et hus uten trådløsnett. På rommet mitt finner jeg det usikrede nabonettet, og signalene variere fra 0 hakk til 2 hakk (som dere vet, er 5 hakk maks signal). Noen ganger er nettet kjapt og bra, mens andre ganger (som oftest) veldig tregt og dårlig. Hvis jeg er mer uheldig, så får jeg ikke til å koble til nettet en gang! Så det jeg lurer på er om noen har tips om hva jeg kan gjøre for å forsterke signalene? Er det noen simple ting jeg kan gjøre for å utnytte nabonettet mer effektivt? Jeg bruker forresten nabonettet nå ;)

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg surfa på et nabonett så visst fyren meg, lagde en folder på HD'n min og pumpa inn masse møkk og dritt så Hd'n gikk konstant + et par spywareprogrammer, for antivirus gikk plutselig berserk med popups. Funny guy.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Aner jeg hijacking av et usikret nabonett? :p

Jeg gjorde også det en stund, det er jo deres feil at de ikke sikrer nettet.

Uhh...

"De glemte å låse bilen så det var deres egen feil at jeg tok den."

Hvis naboen hadde parkert bilen sin med nøklene i tenningslåsen i min stue, then i would taken it out for a spin :)

Lenke til kommentar
Sist jeg surfa på et nabonett så visst fyren meg, lagde en folder på HD'n min og pumpa inn masse møkk og dritt så Hd'n gikk konstant + et par spywareprogrammer, for antivirus gikk plutselig berserk med popups. Funny guy.

Naboen hadde altså kunnskap til det men ikke til å kryptere nettet sitt? rekti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...