Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har fått mer og mer sansen for å spille med 360-controlleren min enn med mus og tastatur for tiden, så tenkte jeg skulle prøve å se hvordan det fungerte på PC spillene jeg har. Hvordan er det jeg gjør dette? Har en vanlig Bluetooth-USB greie på PCn fra før, men ikke noe offisielt fra Microsoft. Jeg har også prøvd å søke etter X360-controlleren min med Bluetoothen på PCn, men den finner den ikke. Noen som vet hva som må til? Må jeg ha den offisielle Bluetoothen fra MS, eller holder det med en vanlig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Kontrolleren bruker ikkje blåtann, du må nok ha denne: Endret 27. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du må enten kjøpe en Xbox-kontroll med ledning, eller kjøpe en adapter som sender og mottar singalene fra kontrollen. http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox3...gamingreceiver/ (det går ikke ann å spille via den "oppladbar-ledningen") Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, så på en sånn, men fant ikke noen plass det går an å kjøpe. Finner heller ikke noen kjøpsplass inne på linken din Nerowulf. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Takker for alle svar. Da var den bestilt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bestillte meg en jeg også Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du må enten kjøpe en Xbox-kontroll med ledning, eller kjøpe en adapter som sender og mottar singalene fra kontrollen.http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox3...gamingreceiver/ (det går ikke ann å spille via den "oppladbar-ledningen") Det var da som faen. Men installere drivere gjør den i alle fall på min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå