glorykrogs Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) får alltid rødt lys når jeg kjører gjemmom en bomring med autopassbrikke, ja jeg har penger på kontoen. har en peugeot 406 og bomringselskapet mener enkelte biler har en "film" på frontruta som hindrer signalet. brikken fungerer hvis jeg holder den ut av vinduet. noen som har vært bort i samme problem, evt en løsning? Endret 27. oktober 2008 av glorykrogs Lenke til kommentar
otis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Den enkleste løsningen er jo å la være å gjøre noe med det, da det trekkes av din konto uansett. Mer enn dette vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vet om folk som har samme problem. De har lagt brikken sin på dash-bordet bare. Er kanskje verdt et forsøk. Eller så kan du bare gjøre det otis sier. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gjør absolutt som otis sier, og ikke løft en finger for å forsøke å "fikse" dette. Det er bomselskapets problem at brikken deres ikke virker i bilen din, og så lenge du har en gyldig avtale så får de bare ta det ekstraarbeidet det er å koble det bildet som de da tar av deg hver gang du passerer mot din gyldige avtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå