Gabsterino Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har nettp solgt xboxen min siden jeg ble avgengig. men klarer meg ikke uten spillmaskin, så må ha igjen. Vurderer ps3, burde jeg? Lurer også da på hvordan kommuniserer du med vennene dine på ps3? xbox har jo headset, men finner ikke noe slikt ekstrautstyr til ps3? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ps3 støtter bluetooth handsfree. Så har du et handsfree som en bruker til f.eks mobiltelefon kan du koble denne til PS3 og kommunisere via dette. Men om du ble avhengig av Xbox og måtte selge maskinen på bakgrunn av det er sjangsen sikkert stor for at du blir avhengig av PS3 også. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 du kan bruke ett hvilket som helst usb headsett. vet ikke hvordan det er med bluetooth forde jeg hater den type headsett. du kan også sende PMer til vennene dine når dere spiller eller ikke. det finnes også en voice chat hvor man kan bruke headsett til og prate med hverandre når man ikke spiller og den har støtte for eye toy slik att dere også kan se hverandre. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Savner x360's private chat, håper det kommer engang (sammen med ekko/bakgrunds lyd kansellering)... hvor man kunne prate med kompiser uansett hva de holdt på med spill/dashbord/film etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå