ThomasAT Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Jeg har en Nokia N82 som jeg trenger litt hjelp med. Jeg har lest rundt i User Guiden, men finner ikke løsningen. Problemet er som Følger; Når telefonen ringer Så sier den kontaktens navn, noe som er enormt plagsomt. Så sangen jeg har som ringe tone vil aldri bli spillt av mer en i 2 sekunder. Fordi den blir avbrutt av f.eks "Thomas" om det er det kontakten heter. Noen som har peiling på hvordan jeg kan fjærne den fungsjonen? Takker så mye for svar på forhånd =D Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skal være mulig å fikse det i innstillinger vel? Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Skal være mulig å fikse det i innstillinger vel? Joda helt klart. Men jeg føler jeg har lett og lett, men finner ikke ut av det :s Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Verktøy -> Innst. -> Generell -> Tilpasning -> Toner -> Si hvem som ringer: av Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Verktøy -> Innst. -> Generell -> Tilpasning -> Toner -> Si hvem som ringer: av Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå