claesg Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har fått et knalltilbud av Newphone. De betaler for min nye HTC Touch HD. Den koster mellom 5 og 6 tusen i butikken, men ingenting hvis du er Newphone kunde. Ser at noen her på forum har vært skeptiske tidligere, men de har jo missforstått noe. Avtalen er fantastisk den, med mindre du er en av dem som skal bytte selskap to ganger i året. Greia er at du betaler telefonen med tellerskritt. For meg som ringer for ca 700 kroner i måneden, ligger jeg langt over de 360,- som telefonen koster i mnd. Altså betaler jeg ingenting for den. Så kan jeg velge om jeg vil beholde den telefonen i de to årene leieavtalen varer, da er den min etterpå eller bytte den inn etter et år. Da må jeg evt. inngå en ny leieavtale på en ny telefon. Hvis jeg vil ut før, må jeg selv betale bilen. Dette er jo dyrt, men slik er det med alle leieavtaler, forskjellen er bare at her betaler du ikke leie så lenge du er kunde. Det er som om Shell skulle si at de spanderer bilen så lenge du fyller bensin hos dem! De har forresten kun bedriftsabonnement, men jeg tar det på enkeltmannsforetaket mitt. Min kone var på nippet til å kjøpe seg en brukt Nokia N72. Nå får hun en ny N96 istedenfor. Glad kone = glad mann Claes Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du forstår ikke at du blir låst for 3år hver gang du mottar en ny mobil, slik at du kommer egentlig aldri kommer deg ut av avtalen hos dem. Lenke til kommentar
claesg Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Har du lest hva jeg skrev eller skal du bare kverulere? Leieavtalen varer i 24 mnd. Ikke 36 som du skriver. Og hvis du har lest mitt innlegg så ser du at jeg vet det. Etter 24 mnd. Kan jeg beholde telefonen, da er leieavtalen ute. HVIS jeg vil, kan jeg bytte etter 12 mnd. Men da må jeg inngå en ny avtale. Ikke så vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heisann Mr. Random Newphone ansatt! Så hyggelig at du ville registrere deg her hos oss! ..og nå har du lov til å slutte å poste reklame her - det er ingen som faller for dritten din. Lenke til kommentar
claesg Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva er problemet ditt? Istedenfor å slenge dritt kan du vel si hva du mener er feil? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha, så nå er du sint også? Så uendelig festlig Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Set ikkje kona di pris på andre ting enn mobilen sin? :< Lenke til kommentar
claesg Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Aldri dumt å kunne gi hun litt ekstra å glede seg over... da blir livet litt enklere Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du løser problemer i ekteskapet ditt v.h.a mobiler? Smart trekk, får se hvor lenge det holder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå