asyrst Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har kjøpt meg en ny hyundai skjerm til maskinen min. Problemer: - Når den blir slått på etter et langt opphold blir ikke skjermbildet helt utnyttet på venstre side. etter en stund strekker den seg helt ut til siden.(...og litt lenger) - Det er en knekk på øverst til venstre på skjermen. (den er ikke 100% vannrett) - Det er en blå skygge mellom svarte og hvite farger. - Skjermen forstyrres når det er mange maskiner rundt den. (den flimrer horisontalt) Skal jeg bytte den inn eller er det noe annet som kan gjøres? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har samme skjermen, og min funker dritbra. Flott bilde (ut fra 1995,- kroner da) og alt er bare flottings. Lever den tilbake, og krev ny! Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har kjøpt meg en ny hyundai skjerm til maskinen min. Problemer: - Når den blir slått på etter et langt opphold blir ikke skjermbildet helt utnyttet på venstre side. etter en stund strekker den seg helt ut til siden.(...og litt lenger) - Det er en knekk på øverst til venstre på skjermen. (den er ikke 100% vannrett) - Det er en blå skygge mellom svarte og hvite farger. - Skjermen forstyrres når det er mange maskiner rundt den. (den flimrer horisontalt) Skal jeg bytte den inn eller er det noe annet som kan gjøres? Har akkurat fått tak i samma skjermen, og har akkurat samme trøbbel! Regner med at jeg returnerer den ja! Er veldig misfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå