Huskarl Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bedre å hoppe enn å brenne i hjel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 terrorisme er aldri bra, men jeg syns ikke jeg skal bry meg noe mer om en persjon som faller i døden, når tusenvis av barn dør hver dag av sult og sykdom. ikke at jeg bryr meg så mye om det heller, av den enkle grunn om at skulle man bry seg om alle som døde hver dag på ille måter ville man hoppet forann en bus for lenge siden, de som døde den dagen kan man ikke gjøre noe med, men man kan prøve å redde flere barn fra slutt og sykdomer vi faktisk har kuren på. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Folk hopper fra Golden Gate brua også. Frivillig................ Dette var investment bankers fra Lehman Brothers m.fl. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg gråt ikke. Sist gang jeg kan huske jeg gråt var November 2007. Sjelden ting for meg, er ikke følsom på de områdene Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Gråt ikke, gråter egentlig ikke så ofte Men føler veldig med de som blei rammet Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Gråt ikke nei, hadde trolig hoppa selv om jeg hadde vært der Føler med de pårørende såklart Endret 25. november 2008 av Sovesmurf Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Bedre å hoppe enn å brenne i hjel. enig, hadde nok gjort det samme Endret 29. november 2008 av Sniper_Elite Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg gråt ikke, men jeg har medfølelse for alle ofrene og pårørende. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg gråt ikke, men jeg har medfølelse for alle ofrene og pårørende. Ja, må være forferdelig for de som blei påvirket av dette Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 "The death of a man is a tragedy, the death of millions is statistics" sa Stalin en gang. Passer veldig fint her. Bortsett fra at han aldri sa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå