-Perry- Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette ble jeg utrolig trist av og se denne filmen om mennesker som hopper fra WTC. http://www.youtube.com/watch?v=TT_Dwutkq1Y advarsel:EKSTREMT sterke scener. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sett den før. Nei, jeg gråt ikke. Tenkte at jeg antagelig hadde hoppa selv. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 "The death of a man is a tragedy, the death of millions is statistics" sa Stalin en gang. Passer veldig fint her. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hvorfor passet det så bra, ettersom det var noen tusen til som strøk med nesten samtidig? Nei, jeg gråt ikke. Kjente ingenting. Men jeg gråt som en foss når jeg så "Den Døende Doktoren" på TV2. Endret 27. oktober 2008 av Skugga Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sånne ting har ikke noe invirking på meg, nyheter har gjort med usensitiv til slikt. men dyreplageri takler jeg ikke å se på. har mye mer problemer med det Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Stakkars dyrene, sa mannen, og spiste biff og egg. (= =) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 det er forskjell på dyreplageri og slagt,(eller det SKAL være det) desverre er det ikke altid slikt, i en perfekt verden brude det være unødvendig å drepe dyr på industriell skala,(venter fremdeles på replicators fra star trek) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg gråt ikke, men jeg syntes at det var utrolig trist. Det fikk meg til å tenke... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tenke på hva? Sett dette før! Reporterne fra FOX News Channel Eight som var på stedet hørte en "knusende" lyd hvert andre minutt. Det var mennesker! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 BAM, WHAM, THANK YOU MA'AM. Bedre enn å brenne ihjel, da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Syns det var sterkt å se på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tenkte at de var modige. Jeg ville heller ha hoppet enn å brenne opp levende. Men hadde jeg hatt motet til å hoppe? Kanskje, kanskje ikke. Det var uansett utrolig trist å se så mange mennesker hoppe i døden. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ganske brutalt. var vanskelig å se på det. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Dette ble jeg utrolig trist av og se denne filmen om mennesker som hopper fra WTC. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=TT_Dwutkq1Y" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=TT_Dwutkq1Y</a> advarsel:EKSTREMT sterke scener. Vel, jeg gråt ikke, men fikk meg til å tenke litt ja. Selv hadde jeg nok hoppet hadde jeg vært på toppen, evt lagt på sprang nedover så langt det hadde latt seg gjøre.. men de som var der oppe var nok hjelpeløse.. hadde nok ikke vært så lett å stå og se på mens de hoppet.. og hørt lydene av at de ble knust mot bakken.. Endret 29. oktober 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 hadde nok ikke vært så lett å stå og se på mens de hoppet.. og hørt lydene av at de ble knust mot bakken.. *grøssninger* Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg ville løpt ned trappene jeg. Eller ikke. Endret 12. november 2008 av BonoU2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg ville løpt ned trappene jeg. De som var fulle av flammer som brant med godt over 1000 grader mener du? Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg ville løpt ned trappene jeg. ville ha tissa på flammene jeg gråt ikke når jeg så den, men fikk en klump i halsen når jeg så den synes virkelig synd på de som måtte lida pga. 9-11 Endret 12. november 2008 av Sofakriger Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ganske fælt å tenke på at de personene vi ser i videoen er ekte mennesker og ikke noe filmtriks ja. Også rart å tenke på hva de tenkte på mens de falt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det verste med videoen for min del ikke de som hoppet, men tanken på at de som hadde muligheten til å holde seg i live uten å hoppe og dermed ventet på å bli reddet ble drept da tårnene kollapset noen timer etter selve sammenstøtene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå