abene Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Webakselerator-programmet Varnish er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 2.0 høres ut som en god oppdatering, og det skal bli kjekt å leke med ESI. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette er cache/proxyserveren VG.no utviklet? Noen som vet om dokumentasjonen og den er enklere å sette opp nå? Dette er i hvert fall noe den har blitt kritisert for tidligere. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Den er nå såpass enkelt å setja opp at du kan bruke apt-get install Varnish i Ubuntu Og er det noko du lurer på så er det jo bare å spør på mailinglista, http://projects.linpro.no/pipermail/varnis...ber/thread.html Det skulle gjerne ha vært meir dokumentasjon, men det trur eg vil koma med tida. Eg håper ijallefall på at det kjem ein bok med tips, triks og oppskrifter. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 *host* ....og det fungerer kjempebra ser jeg! :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Error 503 Service Unavailable Service Unavailable Guru Meditation: XID: 1856964885 Varnish Her på forumet. Lenke til kommentar
voldern Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, Vi bør vel nesten nevne at det var vår og ikke Varnish sin feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå