Abnegation Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det har seg slik at min kjære skal på jorda rundt-reise i tre måneder. Finnes det noen billige måter å få snakka med hun på? Hun skal på backpacker-tur, så hun har ingen laptop med seg. Finnes det noen program man kan legge inn på minnepinne, for så å bruke på internett-cafeer? Er helt grønn på detta.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 du har jo Skype portable som kan brukes. ellers finnes det jo billige telefonkort som kan kjøpes. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 ehm.. testa nettopp skype.. Lasta det ned til pc-en min, oppretta en konto (uten å oppgi kredittkort) og så ringte jeg til mobilen min fra pcen.. Hvorfor ringte telefonen min? Og hvordan blir jeg belasta av dette? Koster det ikke penger? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 hvordan det er å snakke fra datamaskin til telefon er jeg ikke sikker på med hensyn til betaling for det har jeg aldri gjort før. sitter begge på datamaskin er det gratis å snakke sammen. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skype gir deg noen gratis minutter slik at du kan teste hvordan det er å ringe fra pcen til vanlige telefoner.. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bruk Skype PC <--> PC (evt. Mac <--> PC eller Mac <--> Mac, I don't really care fordi det fungerer faktisk. Jeg har ikke vært borti en eneste VOIP-implementasjon for mobil som faktisk fungerer.. og spesielt ikke når en av dere er i utlandet. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 priser på hva det koster å ringe mobil finner du jo på sidene deres... http://www.skype.com/intl/en/prices/callrates/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå