TCi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er noen personer med 64 bit som har problemet, ikke alle. Som jeg skrev tidlgiere så kan noen klare få baner før det skjer også. Jeg trodde jeg også hadde det da spillet låste seg hele tiden når jeg startet spillet. Det viste seg bare at det var grunnet at EA sine servere var under stor pågang. Dette har ordnet seg nå. Har fått spilt noen baner på Soviet. Siden bare enkelte har problemet i 64-bit kan det være drivere. Prøv å oppdater til siste skjermkortdrivere. Inntrykk så langt Får liksom ikke helt RA-følelsen. Alt føles bare hektisk og oversiktig. Mye har nok med stilen de har valgt å bruke. Føler ikke at 3D er god nok for strategispill av denne typen. Og syns denne AI-spilleren er unødvendig. Altfor lett å få penger og måten de har gjort innsamlingen av ore på er for simpel. Ingen skikkelig jakt etter ressurser slik som de to første spillene. Har ikke fått en skikkelig følelse for enhetene ennå, men det kommer seg vel. Igjen er det også vanskelig å få en oversikt på enhetene, spesielt når de står godt pakket sammen. Førsteinntrykket var ganske dårlig, men det vokser litt på meg for hver bane. RA2 derimot slår til på første bane. RIP Westwood. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har aldri spilt RA på nett før men hvordan tar spillet høyde for erfaringen til nettspillere? Er det helt random hvem man spiller mot? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har aldri spilt RA på nett før men hvordan tar spillet høyde for erfaringen til nettspillere? Er det helt random hvem man spiller mot? Når det gjelder 1v1: Det er ikke tilfeldig. Jo mer du vinner, jo høyere vil du havne på ladderen, og jo høyere ranket spillere finner du. Automatch er eneste måten å spille ladder-games på. 2v2-automatch: Du kan ikke velge hvem du skal være på lag med, noe som er helt latterlig. De fikser kanskje dette. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sansynligvis et dumt spørsmål, men hvordan i alle dager styrer jeg strålen til "Magnetic Satellite"? Jeg trykkte på alt jeg kunne tenke meg igår for å finne ut av det samme, men uten hell, så jeg lurer på det samme Det gjør vel spørsmålet litt mindre dumt Leita i controls også men fant ikke noe umiddelbart svar som virket logisk. Håper det er noen her som kan svare på det. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Magnetic Satellite styres som en helt vanlig unit. Bare tenk deg at det er en tank elns som du må styre rundt Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Morsomt så langt. Spilt gjennom et par oppdrag av sovjetkampanjen, og det er bra mye humor her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lo godt første gang jeg så bjørner skutt ut av en kanon for så å lande i fallskjerm. Endret 31. oktober 2008 av Goliath Skjult campaign-spoiler Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 2v2-automatch: Du kan ikke velge hvem du skal være på lag med, noe som er helt latterlig. De fikser kanskje dette. hæh? funker jo helt fint det, når vi spiller 2vs2 velger man team. kanskje det er fordi jeg bare har spilt unranked at det er mulig. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Har dere som har bryna dere på singleplayerkampanjen spilt coop eller singel for det meste? Synes AI medspilleren tar seg vel mye friheter noen ganger. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fint om ingen kommer med spoilere i campaignen Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har dere som har bryna dere på singleplayerkampanjen spilt coop eller singel for det meste? Synes AI medspilleren tar seg vel mye friheter noen ganger. Helt enig. Skulle gått an å skrudd av hele greia. Eneste som plager meg egentlig. Eller så har det kommet en ny patch nå leste jeg. Som fikser det problemet at det tar lang tid å komme til menyen (svart skjerm greia) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har dere som har bryna dere på singleplayerkampanjen spilt coop eller singel for det meste? Synes AI medspilleren tar seg vel mye friheter noen ganger. Han har irritert meg flere ganger. Har flere ganger ønsket å knuse han. Tar opp plass og gjør ting jeg ikke vil han skal gjøre. Unødvendig. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Tror det er servern den venter på. blir sikkert bedre når de får satt opp flere. Synes mange var negative her, digga spillet jeg. har ikke spilt singplayer campaign, runner det med en kompis så det er ikke noe stress for meg, men hvis jeg skulle spille alene, ville jeg ikke hatt hjelp fra AI Endret 31. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Problemet er at man ikke kan velge. man kan ikke gå inn i et oppdrag uten hjelp, AI eller menneskelig. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det som har irritert meg mest sålangt bortsett fra CTD er Jenny som Tanya, er ikke helt det samme som på RA1 og RA2. Virker litt for bimbo. Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det som har irritert meg mest sålangt bortsett fra CTD er Jenny som Tanya, er ikke helt det samme som på RA1 og RA2. Virker litt for bimbo. Husk at dette er RA3 ikke ra2 Ny historie, nye skuespillere. Thats it. EA fil ha fler en bare ra2 fansen til å spille ra3 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 welcome to the 21st century. Alt handler om sex nå få tiden. Merket jo allerede i RA2 at hun ikke var helt den samme. Hun ble liksom så kvinnelig og svak. Men i eneren så vodltok hun jo mennene på rekke og rad. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det egentlig noen av damene som faktisk er skuespillere? Eller er alle bare modeller? Hvis de er skuespillere, er de isåfall ikke spesiellt gode... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 er vel litt av bgge deler ref denne artikkelen Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Husk at dette er RA3 ikke ra2 Ny historie, nye skuespillere. Thats it. EA fil ha fler en bare ra2 fansen til å spille ra3 Er fullt klar over at det er ett annet spill, men de burde likefullt klart å skaffet en skuespiller som faktisk klarer å tre inn i rollen, noe Jenny ikke klarer i det hele tatt. Men hvem er hun russiske dama? Hun som sitter med all "infoen". Vet jeg har sett henne før, men klarer ikke å plassere henne. Fann forøvrig ut hva som var feil med CTD'ene, måtte bare oppdatere cracken jeg bruker så fungerte det helt fint. Lenke til kommentar
mrekran Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Trenger seriøst hjelp for dette: Jeg er litt i tvil om jeg får kjørt Red Alert noe bra. Jeg har en Acer Ferrari 1100 med AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-66. 4gb ram, Ati Radeon x1270. Windows Vista ultimate. Noen som vet om jeg får kjørt Red Alert på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå