Ganam Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 System Requirements: OS – Windows XP / Vista (32-Bit) Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores) Memory – XP: 512 MB / Vista: 1 GB Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB DVD Drive - 8 SPEED Video Card – XP: 64 MB / Vista: 128 MB Sound Card - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse Optional – VoIP Headset Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heisann! Et lite spørsmål.. De siste utgavene av C&C har hatt en elendig online client. Du må åpne en haug av porter og kødde frem og tilbake. Noen som vet om dette er forbedret og at kameraten min som sitter på et student nett med strenge restriksjoner på åpning av porter vil kunne spille smerte fritt med meg? Thanks for svar! Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heisann! Et lite spørsmål.. De siste utgavene av C&C har hatt en elendig online client. Du må åpne en haug av porter og kødde frem og tilbake. Noen som vet om dette er forbedret og at kameraten min som sitter på et student nett med strenge restriksjoner på åpning av porter vil kunne spille smerte fritt med meg? Thanks for svar! Jeg regner med online delen er ganske god, da battlecast har blitt en stor del av disse typen spill. Med laddere og diverse. Det med porter og kjipe tilkoblinger i feks studenthybler, det er vel strengt tatt godt mulig blir ett potensielt problem.. Kjipt for deg eventuelt! Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 EA har vel startet å samarbeide med Steam har de ikke det da? Regner med at RA3 dukker opp der iløpet av neste uke eller noe sånn. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Man må vel ikke ha 32 bit? Fordi jeg har tenkt og skaffe 64bit når jeg får ny comp... så det blir JÆVELIG!!! irriterende! vis det bare er 32bits.. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Man må vel ikke ha 32 bit? Fordi jeg har tenkt og skaffe 64bit når jeg får ny comp... så det blir JÆVELIG!!! irriterende! vis det bare er 32bits.. Spill/programmer lagd i 32bits er kompatibelt med 64 bits Windows. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Man må vel ikke ha 32 bit? Fordi jeg har tenkt og skaffe 64bit når jeg får ny comp... så det blir JÆVELIG!!! irriterende! vis det bare er 32bits.. sitter i samme båt desverre ;( Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Altså, finnes det framleis spel som KUN kan spelast i 32bits operativsystem? Eg hadde i alle fall windows xp 64bit BETA, og hadde sjeldan problem med spel som ikkje kunne "emulerast" med wowtingen. Og dette er jo maange år sidan. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Wow, kommer det iovermorra allerede? Hvor kan jeg forhåndsbestille/kjøpe Premier Edition, slik at jeg får med Red Alert 2 i Oslo? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 EBgames/gamestop ordner som regel biffen. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 EBgames/GameStop/FreeRecordShop ... forvirrende det der, for gå på byporten ellerno. De klarer ikke opplyse hva det koster på hjemmesiden da, bare ett bilde man ikke kan klikke på. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Så nettopp anmeldelsen og må si: Fuckings SØPPEL av et spill. Red Alert 1 var et artig spill i sin tid, ikke så fryktelig realistisk men med en artig twist på historien med attentatet på Hitler. Red Alert 2 fortsatte i en fryktelig gal bane, og gjorde det latterlig tullete med gigantiske blekkspruter og annet sprøyt som er så hinsides fjernt all realisme at det ikke engang duger til å være morsomt. Og nå dette, så fjernt at det en katastrofe. Var det bare meg som oppdaget enkelte HELT ÅPENBARE og DÅRLIGE mangler i denne historien? 1. Hvordan kan det ha seg at atomvåpnene forsvinner som en følge av at Einstein blir tatt av dage, på tross av at Sovjetunionen er bevisste på at de har hatt disse våpnene tidligere? Enkle fisjonsbomber lik den brukt i Hiroshima er så enkle å sette sammen at dette nærmest kan gjøres på gutterommet. Har virkelig ikke Sovjetunionen hjernekapasiteten til å snekre sammen en dårlig Hiroshima-bombe, på tross av at dette er noe av det enkleste som er å få til innen fysikken? 2. Siden en enkel uran-bombe tydeligvis er så vanskelig å oppdrive, hvordan i svarte faens HELVETE har de i steden klart å utvikle noe så avansert som en jævla "proton collider"? Dette er jo flerfoldige ganger mer avansert innen fysikken, og så vidt noe som eksperimenteres med i vår tid! 3. Jævla fuckings mecha-soldater i og rundt 2. verdenskrig og den kalde krigen? Forbanna møkkaspill, og jeg irriterer meg enda mer over at dette er bevisst fra utviklernes side. Her var Red Alert 1 et go'-fint spill som satte en artig vri på et spennende kontra-faktisk tema, og så er det dette søppelet de ender opp med. Endret 27. oktober 2008 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Du er temmelig innstilt på å bli skuffa hvis alt det var fra anmeldelsen. Spillet foregår forvrig ikke på andre verdenskrigtid, men rundt vår tid hvis ikke jeg tar feil. RA var 50 tallet, ra2 70 tallet, og denne da nåtiden. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du er temmelig innstilt på å bli skuffa hvis alt det var fra anmeldelsen. Spillet foregår forvrig ikke på andre verdenskrigtid, men rundt vår tid hvis ikke jeg tar feil. RA var 50 tallet, ra2 70 tallet, og denne da nåtiden. Spiller ingen rolle, tullet de serverer som nye våpen er så way off enhver kontrafaktisk realisme at det blir for sløvt. Protonvåpen og slikt tull, og de klarer ikke engang å skru sammen en ussel uranbombe? HAH! For øvrig synes jeg ikke bare RA3 er dårlig, det samme gjelder RA2. Artig spill for spillets skyld, men det ødela mye av potensialet til RA-serien når de trakk inn slikt tull som båt-spisende blekkspruter og av en eller annen grunn valgte å ha strategiske zeppeliner, en håpløs oppfinnelse i krig slik det senest ble demonstrert i årene 1914-18. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 [rant]*snip*[/rant] Det skal ikke være realistisk. Red Alert serien skal ha ekstreme, urealistiske og morsomme karakterer, våpen og historier. Jeg gleder meg jeg! Håper bare det ligner mer på Red Alert 2 enn Tiberium Wars. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Red Alert skal være satt på spissen. Det skal være harry, over the top, og breddfullt av stereotyper. Det er det absurde her som gjør at spillet skiller seg ut og ikke går inn i rekken som RTS nr 856. Men for all del. Slik du beskriver det ra du ønsker deg finnes det jo masse spill som burde appelere mer. Jeg for min del gleder meg stort, og setter pris på det absurde her. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor skal RA være ekstremt overdrevent og harry? RA1 var jo aldri så tullete at det bare ble pinlig. Visst visst, tanks med 2 kanonløp, men ikke så usannsynlig at det kan sammenlignes med blekkspruter. Jada, gap generators som gjorde overvåkning umulig, også litt drøyt. Men mechanodroider og blekkspruter? Fuck off, dette er piss. RA1 var kontrafaktisk og artig, dette her er bare mainstream underholdningssøppel der kronene skal melkes ut av konseptet. Og ikke henger historien på greip en gang, noe de fleste her har unnlatt å svare på. Ja for hvordan kan det ha seg at atomvåpen plutselig ikke er å oppdrive lenger, mens protonvåpen er alternativet? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor skal RA være ekstremt overdrevent og harry? RA1 var jo aldri så tullete at det bare ble pinlig. Visst visst, tanks med 2 kanonløp, men ikke så usannsynlig at det kan sammenlignes med blekkspruter. Jada, gap generators som gjorde overvåkning umulig, også litt drøyt. Men mechanodroider og blekkspruter? Fuck off, dette er piss. RA1 var kontrafaktisk og artig, dette her er bare mainstream underholdningssøppel der kronene skal melkes ut av konseptet. Og ikke henger historien på greip en gang, noe de fleste her har unnlatt å svare på. Ja for hvordan kan det ha seg at atomvåpen plutselig ikke er å oppdrive lenger, mens protonvåpen er alternativet? DET HELE ER så absurd, hysterisk og blodharry at det blir vanskelig å mislike det, uansett hvor smakløst det måtte være i utgangspunktet. Det burde egentlig beskrive det man skal forvente av Red Alert. Ikke sett deg opp i historiske feil, ikke kveruler om bombefysikken passer historiens gang, ikke sett deg opp i at spillet tilbyr deg delfiner med sonarbølger som kan ta ned skip, ikke sett deg opp i at spillet har pansrete bjørner, men sett deg tilbake og nyt spillet for det de vil at du skal nyte. Er du ute etter realistisk RTS så finnes det andre steder, og du høres ut som en erfaren spiller innenfor RA, så da burde du forstått bedre enn å forvente en historisk korrekt realisme når det kommer til Red Alert. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har jo aldri hevdet at RA skal være historisk korrekt, eneren ble jo tuftet på å være kontrafaktisk. RA-stilen i seg selv er lettlært og man slipper alt av dyptgående taktikkeri, men det om man følger stilen eneren la opp til, så er 2 og 3 helt latterlig ute av kurs. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) RA1 var jo aldri så tullete at det bare ble pinlig. Ikke det? Se filmen hos Youtube Og som Kombat-Kaare sier så bør du ikke være så opphengt i bombefysikk og annen form for realisme når det gjelder Red Alert-serien. Edit: Red Alert har forresten alltid vært Westwood/EALA sitt sprøe prosjekt, der Command & Conquer serien skulle ha et mer alvorlig preg. Og jeg tror de aller fleste av oss liker det sprø som er Red Alert. Red Alert 3 ville vært latterlig uten den herlige grafiske stilen og uten latterlige mellomsekvenser. Endret 28. oktober 2008 av xantir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå