Whalecore Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis du laster ned en gammel replay og bare dobbelklikker på filen så skal det funke. Husk å lukk RA3 først. Lenke til kommentar
rebelchad Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har begynt å spille RA 3 etter å ha blitt utfordret av en kompis, men jeg har et problem med replays jeg tenkte å se. Jeg laste ned den siste versjonen (1.09 om jeg ikke tar feil), men når jeg prøver å kjøre en replay så startes RA og jeg får bare beskjed om at jeg må laste ned den nyeste patchen for å kunne se videoen. Men når spillet lukkes får jeg bare beskjed om at det ikke finnes noen patcher å laste. RA var avsluttet når jeg kjørte replayen så det er ikke problemet. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Siste versjon er vel 1.10 eller 1.11 tror jeg Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har begynt å spille RA 3 etter å ha blitt utfordret av en kompis, men jeg har et problem med replays jeg tenkte å se. Jeg laste ned den siste versjonen (1.09 om jeg ikke tar feil), men når jeg prøver å kjøre en replay så startes RA og jeg får bare beskjed om at jeg må laste ned den nyeste patchen for å kunne se videoen. Men når spillet lukkes får jeg bare beskjed om at det ikke finnes noen patcher å laste. RA var avsluttet når jeg kjørte replayen så det er ikke problemet. det kan hende du må laste ned patchen manuelt... Lenke til kommentar
rebelchad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg fant 1.10 nå og lasta det ned manuelt, men det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vurderer å kjøpe Red Alert 3 - Uprising, er det kommet ut i Norge? Er spillet standalone ? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Red Alert 3 - Uprising hadde egentlig release i mars men jeg kan ikke finne det noe sted?! Noen som har det, ev. sett det til salgs? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Uprising må kjøpes fra nettet. http://www.commandandconquer.com/portal/si...ncra3_uprising/ Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er med i main event i dene månedens Battlecast Primetime. Wohoo Click me. Advarsel: Det er et veldig cheesy program. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg er med i main event i dene månedens Battlecast Primetime. Wohoo Click me. Advarsel: Det er et veldig cheesy program. Shit.. wtf... håper jeg ALDRI møter deg Du pwner jo hardcore! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lenge sida siste post her i tråden, men vil gjerne spørre om noe; har tatt fram RA3 etter et par måneder borte, men får beskjed om at alle lisensene mine er brukt opp. Hvordan kan jeg få de tilbake? Ringe support? Sende mail? Eller er det en webform jeg må fylle ut? Har googla som bare faen, men overraskende få resultater. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg ønsker deg lykke til med å få det igjennom support! Jeg holdt på en uke, jeg bare kjøpte spillet på nytt. Vrient... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ringte faktisk ned til support presis 13 00 når de åpnet, ventet i 2 minutter, snakket med en hyggelig fyr, fortalte serienummeret på spillet, 1 minutt etterpå var alt i orden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 fælt at det skal være så tungvindt for et spill man faktisk har kjøpt Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ringte faktisk ned til support presis 13 00 når de åpnet, ventet i 2 minutter, snakket med en hyggelig fyr, fortalte serienummeret på spillet, 1 minutt etterpå var alt i orden. Da skal jeg også begynne å ringe ^^ Lenke til kommentar
oransjeFugl Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tok fram spillet igjen etter 1 års fravær. Gleden er tilbake og har spilt masse på nettet. Etter siste 1v1 ladder reset har jeg nå 27 wins og 10 tap, ranken blir da 127. Spiller soviet, og slår noobs/average, men mot proffe taper jeg bestandig. Hvordan slå de virkelig gode? Søker en dyktig red alert 3 kompis å spille med. Send PM. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvordan slå de virkelig gode? Ved å bli bedre. There is no spoon. Lenke til kommentar
oransjeFugl Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nei men det fins mange små skjeer som jeg vil vite av. F.eks. at Det er lurest å hoppe med sickles når man skal ta ut terror drones. At man kan bruke elektrostasis ray på en miner, dersom veggen ikke når helt rundt. At man kan hoppe vekk fra vindicator bomber om man timer perfekt. At man kan slippe 1 og 1 bombe med vindicator, dersom man trykker stop knappen 0.2 sekunder etter man har trykket på en fiende. At man kan bygge ting forran tanya/javelin slik at bygningen din ikke blir ødelagt likevel, fordi line og sight blir avbrutt. At terror drones kan holde i ro 2 units samtidig, eller 3 dersom man er dyktig nok med timingen. At man burde bruke hammertanks sin beam på egne bygninger, for å få tilbake liv. Deretter kan man reparer bygningen sin. Så slipper man å bygge crane At stasisray funker på burst drones. Fikk lyst til å skrive masse skjeer, kanskje jeg hjalp noen til å bli bedre. Ingen her som spiller mye og er god da? Send meg PM, lets play. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 var mye av det jeg ikke skjønte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå