Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt å spille RA 3 etter å ha blitt utfordret av en kompis, men jeg har et problem med replays jeg tenkte å se. Jeg laste ned den siste versjonen (1.09 om jeg ikke tar feil), men når jeg prøver å kjøre en replay så startes RA og jeg får bare beskjed om at jeg må laste ned den nyeste patchen for å kunne se videoen. Men når spillet lukkes får jeg bare beskjed om at det ikke finnes noen patcher å laste.

RA var avsluttet når jeg kjørte replayen så det er ikke problemet.

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å spille RA 3 etter å ha blitt utfordret av en kompis, men jeg har et problem med replays jeg tenkte å se. Jeg laste ned den siste versjonen (1.09 om jeg ikke tar feil), men når jeg prøver å kjøre en replay så startes RA og jeg får bare beskjed om at jeg må laste ned den nyeste patchen for å kunne se videoen. Men når spillet lukkes får jeg bare beskjed om at det ikke finnes noen patcher å laste.

RA var avsluttet når jeg kjørte replayen så det er ikke problemet.

det kan hende du må laste ned patchen manuelt...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

Vurderer å kjøpe Red Alert 3 - Uprising, er det kommet ut i Norge?

Er spillet standalone ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Lenge sida siste post her i tråden, men vil gjerne spørre om noe; har tatt fram RA3 etter et par måneder borte, men får beskjed om at alle lisensene mine er brukt opp. Hvordan kan jeg få de tilbake? Ringe support? Sende mail? Eller er det en webform jeg må fylle ut? Har googla som bare faen, men overraskende få resultater.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tok fram spillet igjen etter 1 års fravær. Gleden er tilbake og har spilt masse på nettet. Etter siste 1v1 ladder reset har jeg nå 27 wins og 10 tap, ranken blir da 127.

Spiller soviet, og slår noobs/average, men mot proffe taper jeg bestandig. Hvordan slå de virkelig gode?

Søker en dyktig red alert 3 kompis å spille med. Send PM.

Lenke til kommentar

Nei men det fins mange små skjeer som jeg vil vite av. F.eks. at

Det er lurest å hoppe med sickles når man skal ta ut terror drones.

At man kan bruke elektrostasis ray på en miner, dersom veggen ikke når helt rundt.

At man kan hoppe vekk fra vindicator bomber om man timer perfekt.

At man kan slippe 1 og 1 bombe med vindicator, dersom man trykker stop knappen 0.2 sekunder etter man har trykket på en fiende.

At man kan bygge ting forran tanya/javelin slik at bygningen din ikke blir ødelagt likevel, fordi line og sight blir avbrutt.

At terror drones kan holde i ro 2 units samtidig, eller 3 dersom man er dyktig nok med timingen.

At man burde bruke hammertanks sin beam på egne bygninger, for å få tilbake liv. Deretter kan man reparer bygningen sin. Så slipper man å bygge crane :p

At stasisray funker på burst drones.

Fikk lyst til å skrive masse skjeer, kanskje jeg hjalp noen til å bli bedre. :p

Ingen her som spiller mye og er god da? Send meg PM, lets play.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...