Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen andre som irriterer seg over at det ikke er mulighet for å skru av supervåpen og faction evner? syns det ødelegger spillet litt at det hvert 3 minutt regner russiske satelitter og japanske selvmordsfly inn i basen. Det skader rett og slett for mye. Ingen mulighet for å bygge en diger festning uten å bli bombet vekk. Noen evner er greie, men når de kan ta ut et helt sett med bygninger blir det litt drøyt. Selv den dårligste spiller klarer å slenge satelitter inn i en base og ødelegge. Frustrerende

Lenke til kommentar

Man kan da alltids avtale på forkant at man ikke skal bruke slike våpen. Er enig i at de er vel kraftige men de er jo en liten brikke i spillet. Å bygge supervåpen kan jo være en "briste eller bære"-faktor. Koster mye å bygge, tar lang tid å klargjøre og man får jo all mulighet for å skyte det ned. Gevinsten er stor ved å bruke det men det er også risikoen.

Pro-kampene har jo en gjennomsnittslengde på 12min som ikke gir mye mer tid en tier3-update på enhetene.

Endret av Goliath
Lenke til kommentar

er det mulig og få vek supervåpen på scermich? :glare:

også et problem til:

jeg har vista. og når jeg spiller så innemelom kommer en melding at spillet slutter å virke, så tenkern og så kommer en melding at programet må lukes. det skjer mange ganger.

hva er årsaken????

Endret av fugletiteren
Lenke til kommentar
noen andre som irriterer seg over at det ikke er mulighet for å skru av supervåpen og faction evner? syns det ødelegger spillet litt at det hvert 3 minutt regner russiske satelitter og japanske selvmordsfly inn i basen. Det skader rett og slett for mye. Ingen mulighet for å bygge en diger festning uten å bli bombet vekk. Noen evner er greie, men når de kan ta ut et helt sett med bygninger blir det litt drøyt. Selv den dårligste spiller klarer å slenge satelitter inn i en base og ødelegge. Frustrerende

Det har blitt nevnt av noen andre tidligere i tråden, men det krever visst å bli nevnt igjen. Å "bygge en diger festning" er det de dårligste spillerne gjør til de lærer seg å rushe, samt forsvare seg mot andre rush. Ta skrittet ut selv, og du vil merke at spillet blir mye morsommere.

Lenke til kommentar
Føler ikke at spillet er verdt 450kr, men har utrolig lyst på det.

Noen som vet om en butikk (nett) som selger det til rundt 300 kr? Eller om noen ble dypt skuffa som vil selge?

Platekompaniet og lefsdal selger det for 350 så nå har du ingen unnskyldning! Det er jo bare du og martar som ikke har det i klanen!

Lenke til kommentar

Har RA3, men nøler litt med å installere det pga. SecuRom. Kan jeg installere det, også fjerne Securom? Leste at man kan spille RA3 uten dvden, er det sånn at Securom blir installert hver gang man starter spillet, altså det blir lastet ned hver gang eller får man det kun via dvden?

Lenke til kommentar
Har RA3, men nøler litt med å installere det pga. SecuRom. Kan jeg installere det, også fjerne Securom? Leste at man kan spille RA3 uten dvden, er det sånn at Securom blir installert hver gang man starter spillet, altså det blir lastet ned hver gang eller får man det kun via dvden?

det eneste securerom gjør er at den sperrer spillet når du har installert det mer enn 5 ganger, og da må du få nye "charges" av produsenten. Dette er for å unngå at jeg kan kjøpe spillet, og gi cd-key til alle kompisene mine, sånt ingen kjøper spillet.

Lenke til kommentar

Akkurat rundet, Russiske og Amerikanske Campaign, veldig greit for å få litt oversikt.

Er derimot litt skuffa over at det var så kort og historien som er rimelig daff, men jeg skal IKKE klage over damene ^^

Er også forferdelig irritert over denne "comic" grafikken, savner virkelig den mer "seriøse" fra RA2.

Blir gøy å prøve det online. ;)

Kjøpt for 297kr på Platekompaniet i Tønsberg med -15% kupong.

Lenke til kommentar

jeg har spilt det ganske mye nå og har sluttet å tenke på grafikken. Selv om det sikkert hadde vært mye fetere med litt mere ekte utseendet på ting så gjør det egentlig ikke så mye. Gameplayet er utrolig bra!

Endelig kan man gå både luft, drops, bakke eller vann. Veldig varierende, og massevis av forskjellige enheter:)

Lenke til kommentar
det eneste securerom gjør er at den sperrer spillet når du har installert det mer enn 5 ganger, og da må du få nye "charges" av produsenten.

Ville bare si at dette er feil. Du kan installere og avinstallere så mange ganger du vil. Du har 5 autoriseringer, ikke installeringer.

Jeg henviser til en tidligere quote i denne tråden.

Authorization limits

Red Alert 3 comes with no installation limits whatsoever. You can install and uninstall the game on as many machines as you want, as many times as you want. But you are limited to five authorizations. So what’s an authorization? The first time you actually run the game on a machine, we will authorize that machine. If you reach the authorization limit, the game will not run on a new machine. If you make major changes to the computer (switching out multiple pieces of hardware, install a new OS, etc.) you might need to reauthorize the machine. This is quite similar to what other commercial applications do.

Endret av The_Reverencer
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på forhistorien. Ideen er altså at russeren reiser tilbake i tid og "fjerner" Einstein. Men utgangspunktet for det første Red Alert var at Einstein drar tilbake i tid og "fjerner" Hitler. Når russerne "fjerner" Einstein, opphever de da også fjerningen av Hitler? Og hvilke konsekvenser har i så fall det? Har andre verdenskrig likevel funnet sted? Og ville ikke historien utviklet seg omtrent som i virkeligheten da? Ville Sovjet eksistert eller ville vi hatt et Russland som det vi har i virkeligheten? Er dette noe de ikke har tenkt på da de laget historien til Red Alert 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...