knegg Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 På den russiske delen av spelet får eg crash to dektop (ctd) faktisk på bana der du går mot ein viss forrædar. prøvd 2 gonga, det skjer når eg vinne. in game videoane blir spelt so lukka spelet seg. Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 På den russiske delen av spelet får eg crash to dektop (ctd) faktisk på bana der du går mot ein viss forrædar. prøvd 2 gonga, det skjer når eg vinne. in game videoane blir spelt so lukka spelet seg. Har du sett mitt innlegg på side 13 i denne tråden? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen andre som syntes egentlig MP i RA3 er det ultimate stress? Man får jo ikke "koset" seg med units, konteattack osv. Er jo for det meste manrush-gameplay jo Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fant ut noe i dag; coveret er to-sidet med Allies på den ene og Soviet på den andre (standard) Eastern egg? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du kan vel lage games som heter 'Noobs only - no rush 20 min' hvis du er interessert i sånne games. De fleste som spiller online prøver å gjøre det best mulig, ikke for å 'kose seg'. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fant ut noe i dag; coveret er to-sidet med Allies på den ene og Soviet på den andre (standard)Eastern egg? Tusen takk. Det var langt fetere Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fant ut noe i dag; coveret er to-sidet med Allies på den ene og Soviet på den andre (standard)Eastern egg? Tusen takk. Det var langt fetere hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 w00t? egg fra øst? mitt er ikke allies på den ene og soviet på den andre Lenke til kommentar
Cooperative Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hele CC serien er bra! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 w00t? egg fra øst? mitt er ikke allies på den ene og soviet på den andre Fant faktisk ikke allies-coveret på nett så jeg skannet min kopi: Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) hvorfor har du allies cover?! soviet coveret er forresten mye tøffere åjjaaa måtte lese posten din maange ganger før jeg skjønte hva du mente Det hadde jeg sikkert ALDRI funnet ut Endret 10. november 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Føler meg snytt for dobbeltcoveret, har premiere edition (metallcover som kan snus i meget liten grad)! Alliedcovered var jo også drittøft! Men ett lite spørsmål: Spilte for noen dager siden 3v3 online, og etter gasnke kort tid hadde minst to av mine motstandere klart å få det slik at alle units (ihvertfall fly og tanks) kom med full veteranlevel (stjerne) rett fra fabrikken. Hvordan fikk de til det? Vet det er noen hus du tar over med ingeniør, men hvilken kombinasjon? Snakker ikke om én gullhake, men level 3 veteran. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det ene 3v3 mapet har tre sånne "veteran"-bygninger på hver side, eller noe sånn. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jepp veteran academy eller hva det heter Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fant ut noe i dag; coveret er to-sidet med Allies på den ene og Soviet på den andre (standard)Eastern egg? Jeg blir bare litt nysgjerrig, men hvordan fant du ut det? Skulle lissom bare ta ut coveret litt. for å se på baksiden :!: Ellers digger jeg spillet, fortsatt Synes MP-delen er litt kjedeligere enn det jeg er vant med fra tidligere versjoner, uten muligheter til å se info om andre spillere etc. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 han skulle vel scanne det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fant ut noe i dag; coveret er to-sidet med Allies på den ene og Soviet på den andre (standard)Eastern egg? Jeg blir bare litt nysgjerrig, men hvordan fant du ut det? Skulle lissom bare ta ut coveret litt. for å se på baksiden :!: Ellers digger jeg spillet, fortsatt Synes MP-delen er litt kjedeligere enn det jeg er vant med fra tidligere versjoner, uten muligheter til å se info om andre spillere etc. Hehe, nei..tittet bare egentlig på det tomme coveret og skimte en blå bakgrunn bak der man trykker for å få ut DVD-en. Jeg synte sdet var litt rart da coveret ellers var rødt så jeg tok det ut. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hvorfor er denne tråden så mye mindre enn andre spilltråder? er det ingen som spiller ra3 her? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hehe, det har vel mye med forventninger og hype å gjøre. Er jo ingen hemmelighet at C&C-serien har mistet veldig mange spillere på grunn av dårlige tilskudd til serien de siste årene. Endret 12. november 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tja.. finnes nok flere norske som spiller RA3 online enn det var norske som spillte RA2. vC er en ganske stor klan nå, helnorsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå