Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg snytt for dobbeltcoveret, har premiere edition (metallcover som kan snus i meget liten grad)! Alliedcovered var jo også drittøft!

 

Men ett lite spørsmål: Spilte for noen dager siden 3v3 online, og etter gasnke kort tid hadde minst to av mine motstandere klart å få det slik at alle units (ihvertfall fly og tanks) kom med full veteranlevel (stjerne) rett fra fabrikken. Hvordan fikk de til det? Vet det er noen hus du tar over med ingeniør, men hvilken kombinasjon? Snakker ikke om én gullhake, men level 3 veteran.

Lenke til kommentar
Fant ut noe i dag; coveret er to-sidet med Allies på den ene og Soviet på den andre (standard)

Eastern egg?

Jeg blir bare litt nysgjerrig, men hvordan fant du ut det? :)

 

Skulle lissom bare ta ut coveret litt. for å se på baksiden :!:

 

Ellers digger jeg spillet, fortsatt :)

 

Synes MP-delen er litt kjedeligere enn det jeg er vant med fra tidligere versjoner, uten muligheter til å se info om andre spillere etc.

Lenke til kommentar
Fant ut noe i dag; coveret er to-sidet med Allies på den ene og Soviet på den andre (standard)

Eastern egg?

Jeg blir bare litt nysgjerrig, men hvordan fant du ut det? :)

 

Skulle lissom bare ta ut coveret litt. for å se på baksiden :!:

 

Ellers digger jeg spillet, fortsatt :)

 

Synes MP-delen er litt kjedeligere enn det jeg er vant med fra tidligere versjoner, uten muligheter til å se info om andre spillere etc.

Hehe, nei..tittet bare egentlig på det tomme coveret og skimte en blå bakgrunn bak der man trykker for å få ut DVD-en. Jeg synte sdet var litt rart da coveret ellers var rødt så jeg tok det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...