Daily-Drifter Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 er nok bare fordi du ikke har spilt nok...de vanskeligste jeg har spilt mot har brukt soviet og allies Lenke til kommentar
Bestof81 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 er nok bare fordi du ikke har spilt nok...de vanskeligste jeg har spilt mot har brukt soviet og allies hehe smak og behag Hva heter du ingame da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det noe vits å bruke crack da? man trenger jo ikke å ha dvd i når man spiller? hva er poenget med piratversjon av et spill som er rimlig verdiløst offline? logge på vpn med masse ukjente folk? smart....Serial-check Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Videre support rundt piratversjoner av spillet blir belønnet med advarsler/ferie. Noen innlegg fjernet. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei, har hatt spillet noen dager, og er veldig imponert. Herlig abstrakt grafikk som setter spillet i en annen verden, perfekt vil jeg påstå. Men jeg sliter med onlinedelen. Har kommet meg online og spilt et par kamper, men problemet er at at det er så få der. Er jeg heldig er det to-tre spill, og en av dem gjerne passordbeskyttet. Ofte er det ikke onlinespill i det hele tatt på gang. Er det noe jeg gjør feil? Er det flere rom? Og er det noe måte å se scoren til de andre på? Før kunne vi legge muspekeren over spillerprofilen og få opp masse info, her ser jeg ingen ting. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan spille Red Alert 3 online: - Gå til www.clanwars.cc - Registrer deg - Lag en ny clan eller join en venn sin - Gå til lobbyen "Casual 02" i spillet - Se etter folk som spør etter CW (de gjør det hele tiden) Clanwars.cc er der de beste spillerne spiller, og det er mye lettere å finne folk der enn det er å gulle seg en automatch. At du ikke fant folk online kan være at du var i en lobby med lite folk i. Casual 01 og 02 pleier å være ganske befolket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei, har hatt spillet noen dager, og er veldig imponert. Herlig abstrakt grafikk som setter spillet i en annen verden, perfekt vil jeg påstå. Men jeg sliter med onlinedelen. Har kommet meg online og spilt et par kamper, men problemet er at at det er så få der. Er jeg heldig er det to-tre spill, og en av dem gjerne passordbeskyttet. Ofte er det ikke onlinespill i det hele tatt på gang. Er det noe jeg gjør feil? Er det flere rom? Og er det noe måte å se scoren til de andre på? Før kunne vi legge muspekeren over spillerprofilen og få opp masse info, her ser jeg ingen ting. Du kan i tillegg til andre tips åpne porter i ruteren. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 automatch er stort sett ikke-eksisterende. Ifølge APOC (communtiy dude) jobber de med en fiks. håper den kommer snart Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hvordan får man en rekke units til å bevege seg i samme tempo fra A til B? Endret 5. november 2008 av Goliath Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan får man en rekke units til å bevege seg i samme tempo fra A til B? vet ikke om det går, men hvis du tar og holder høyre og venstre museknapp inne samtidig og velger at de skall stilesegopp.( må være rett vei) også går du. er ikke 100% sikker men prøv Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 fugletiteren, funker det ja Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg vurderer å kjøpe dette spillet, men jeg lurer på en ting: MÅ man ha åpne porter for å spille over nett? Jeg sitter på et nett med ip delt av mange, og har ikke mulighet til å åpne portene(Jeg får til å spille FPS spill online så lenge jeg ikke er host), og jeg vil ikke kjøpe spillet BARE for single-player, da jeg er for opptatt av å ha et spill som varer forbi single-player delen =P Takker på forhånd for eventuelle svar Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg får heller ikke åpnet noen porter hos meg. Gammelt drittmodem fra telenor nekter. Har ingen problemer med å spille så lenge jeg ikke er host som du allerede trodde. Annbefaler deg dog å spille mye skirmish mot brutal før du prøver deg på multiplayer med mindre du har erfaring med sånne spill da. Jeg har ikke spillt RA siden yuris revenge kom ut, og jeg ble mildt sagt grusa av alle Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Samme her. Er inne i en treningsmodus nå før jeg prøver meg igjen. Er MEGET rusten på RTS online. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Anbefaler å sjekke ut www.red3.org (fører til gamereplays.org) og laste ned noen replays. Last ned de med mest Wubs. Se hvordan de beste spiller, prøv å kjør samme build order. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Spillt Red Alert spillene mest av alle spill igjennom 12 år fra dagen den første red Alert kom til nå, ja også har jeg jo spillt alle C&C spillene. Men både Red Alert 2 cden og C&C Renegade gikk til helvete til slutt, utslitte cder. Løsningen var å kjøpe C&C The First Decade når den var på billigsalg til 99Kr på Cdon. Med Red Alert 3 har jeg alle, men får å få mest utfording spiller jeg alltid 3vs3 multiplayer. Hadde likt spillet bedre med 8 player maps må jeg si.. håper de fikser det. Det at det ikke er 4vs4 maps er ikke galt, men føles feil og 3vs3 blir fort kjedelig da krigene blir for korte. Endret 7. november 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Spillt Red Alert spillene mest av alle spill igjennom 12 år fra dagen den første red Alert kom til nå, ja også har jeg jo spillt alle C&C spillene.Men både Red Alert 2 cden og C&C Renegade gikk til helvete til slutt, utslitte cder. Løsningen var å kjøpe C&C The First Decade når den var på billigsalg til 99Kr på Cdon. Med Red Alert 3 har jeg alle, men får å få mest utfording spiller jeg alltid 3vs3 multiplayer. Hadde likt spillet bedre med 8 player maps må jeg si.. håper de fikser det. Det at det ikke er 4vs4 maps er ikke galt, men føles feil og 3vs3 blir fort kjedelig da krigene blir for korte. jeg suger nå jævlig. men spiller wc3 aktivt. har regga acc og laget ny klan på clanwars.cc #jailbait.ra3 på QUAKEnet ^^ er elendig men en plass må man starte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 WarCraft 3 har jeg spillt en del men ligger bare på hylla. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvordan joiner jeg en clan på red alert 3? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 noen som har lyst til å spille mot meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå