Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Og der var første anmeldelse (i norge ihvertfall) ute. http://www.dagbladet.no/art/pc-spill/spill/3564573/ Jeg gleder meg Se også: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Alert_3 Endret 27. oktober 2008 av Covn Lenke til kommentar
otis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg gleder med til det endelig skal bli lansert! Testen så meget bra ut, i forhold til at man håpet på at spillet skulle bli bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Må skaffe meg dette uansett kva kritikerene seier. Det har fått gode kritikker på DB og VG, men eg tar ikkje dei avisene så veldig seriøst. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Red Alert 1 er et av favorittspillene mine gjennom tidene, så dette skal spilles uansett om det er crap eller ikke, kun for historien om ikke annet. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ah, gleder meg sykt til å komme hjem og spille dette idag Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 i dag? er det ikke 28/30 okt. som er release? Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er vel 30 oktober som er release i Norge i det minste. Og ja det virker som de fleste anmeldere hittil er meget positive til spillet, men jeg skal ha det uansett Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Joda, er release 30, men jeg har fått tak i det allikavel, så da blir det gaming idag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 hvordan er det med DRM her? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette skal skaffast, men eg treng pc først... :< Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Kommer med securom. Sjekk http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Alert_3#SecuROM_controversy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) ffs - dette er ett spill jeg fint kunne tenke meg å kjøpe - dette og fallout 3. Men når de rævkjører forbrukere på denne måten gir det meg veldig stor lyst til å søke over til svenskene for å skaffe det. Endret 27. oktober 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Kun 5 aktiveringer er helt meningsløst. At ikke distributører kan lære av Steam hvordan man kan ordne alt det der uten problemer for forbrukeren. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Einig. I alle fall slike som EA, som har ein haug med spel dei kan gje ut på ein felles plattform. I tillegg kan dei sjølv selje spela over internett til mykje lågare pris for forbrukaren. Slik det er no er det jo alltid forhandlarane som sit att med overskotet. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kommer med securom. Sjekk http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Alert_3#SecuROM_controversy Yay. Da blir det uåpnet kopi av Red Alert 3 i hylla, og installasjon av piratversjon. -_- Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Spillte mp betaen en del. Mye mye bedre enn CnC3 online-messig i hvert fall. Får se om singleplayeren blir noe gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Kan vel ikke se så veldig negativt på det, når man har brukt opp alle de fem aktiveringene i løpet av ett tiår så kan man vel bare sende mail til EA og få tilbake aktiveringer? Kan ikke helt skjønne hva det er med SecuRom jeg har det installert på maskinen og alt fungerer som normalt,har vista og ny DVD brenner. Spiller fremmdeles Spore og deler skapninger Online. Alt fungerer som normalt, men enig i at de burde ta vekk aktiverings limiten eller gå til bedre kopibeskyttelse som ikke plager forbrukeren som vil spille Online. Skal kjøpe meg Red Alert 3 uansett. MMO aktivering hadde vært bedre, eller slik en de bruker i Unreal III som sjekker om keyen er gyldig vær 10 dag mot en server er bra nok. Endret 27. oktober 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 De kunne gjort det slik som Steam gjør det. Trenger ikke være redd for å uninstallere spillene, og du har alt tilgjengelig, uten de begrensningene. Det er mye større sjanse for at jeg kjøper et spill på steam, kontra DRM surret til EA. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, at ein knyttar cd-keyen opp mot ein konto, istadanfor opp mot dataen i seg sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå