tomgri Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) .... Endret 20. januar 2015 av iDuddits Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 selvpåførte skader som å miste den fra lommen tror jeg neppe at du får dekt, ny skjerm på min telefon kom på 500,- selv om det var det ytre skjermen på min telefon(har en klappetelefon) Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du har 2 alternativer: - reparasjon via autorisert verksted som bytter frontcover (ca 500,-++) - kjøpe frontcover og bytte selv (billigere, men krever egeninnsats og riktig utstyr, ingen garanti om noe går feil) mobilforsikring hadde mest sansynlig dekt plutselig uhell som dette... Lenke til kommentar
Showbuss_no Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei Mobile Wear i Magasinet i Drammen bytter de fleste cover for ca 199,- kroner. Om du bor i nærheten kan du bare ta en tur dit. De gjør det mens du venter. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei Mobile Wear i Magasinet i Drammen bytter de fleste cover for ca 199,- kroner.Om du bor i nærheten kan du bare ta en tur dit. De gjør det mens du venter. Men dette er vel egentlig i strid med garantibetingelsene til SE, om ikke Mobile Wear er et autorisert SE verksted? Blir vel det samme som om man gjør det selv .. Lenke til kommentar
tomgri Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) ... Endret 20. januar 2015 av iDuddits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå