aspic Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Eg er for tida på leit etter ein bærbar, med mogelegheitar for å dra eit par spel. Eg har merka meg at standarden for bærbare tydlegvis er 2 stk ramslotter, noko som berre gir mogelegheit for totalt 4GB ram. Er dette nok? Er det noko særleg å tjene på å kjøpe ein pc med mogelegheitar for meir enn 4 GB ram? Eg kjem til å køyre Linux, eller Windows XP. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Spørs hva du skal spille og hvor bra skjermkort du har på lappisen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Den eg ser på no: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...t:10561756;fl:0 Det vil mest verte strategispel og liknande. Eg vil berre ha mogelegheiten til å dra litt nyare spel ei stund framover. Vil 8GB kontra 4GB gje noko som helst boost? Eg ser for meg at CPU-en vil verte flaskehalsen lenge før 4GB ram byrjar å dra ned ytelsen? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Den ser veldig grei ut, men skal du alltid holde deg oppdatert å spille de nyeste spillene så er det kanskje bedre med stasjonær? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Tja. Nei, eg skal vel eigentleg ikkje alltid halde meg oppdatert. Eg vil berre kjøpe ein litt kraftig pc no,slik at eg i det minste kan spele litt. Spel eg har i sikte no er blant anna CS.S, Red Alert 3, Starcraft 2 og Warcraft 3. Som du ser er ikkje desse noko krevjande spel i grunn, så eg tek ikkje sikte på Crysis eller noko Eg har vore inne på tanken med stasjonær, men sidan eg studerar er det greit å ha noko bærbart. Sjølv om eg klart ser at ein får veldig mykje meir pc ved å kjøpe stasjonært, enn ved bærbart =/ Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Men da skjønner jeg, er jo en fordel med bærbar som student Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå