sn0dig Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 To agressive måker slåss om en halv kakemann som ligger på bakken Ingen av dem så kråken som listet seg inn i bildet Og stakk av med maten Men når den ene måken vant, ble den forbannet over å se at noen hadde stukket av med kakemannen! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Morsom bildeserie. Send det beste til en eller annen avis med en catchy bildetekst, så har de noe å sette som fyll et sted. Rett og slett morsomt. Hvor langt unna måkene sto du? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fungerer fint som serie, men det første bildet var ganske ubetalelig. Actionfylt og ganske så bra utført. Det eneste jeg kan komme på å trekke for er litt avkuttede kråka. Men den var vel på vei inn i bildet, og du måtte jo komponere for måkene. Du var på rett sted til rett tid i alle fall. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Morsom bildeserie. Send det beste til en eller annen avis med en catchy bildetekst, så har de noe å sette som fyll et sted. Rett og slett morsomt. Hvor langt unna måkene sto du? 10 meter ca Lenke til kommentar
Carny Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Må si meg enig med de andre her. Morsom serie. Du var på rett plass til rett tid. Det første bildet ble best, men skal jeg finne noe negativt med det må det være at måken til høyre burde hatt grusen som bakgrunn til hode istede for vingen til den andre måken. Det hadde sett mye råere ut da, tror jeg. Selvsagt er det ikke noe som er kontrollerbart eller forutsigbart. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 God Bildeserie Men jeg lurer på en ting. siste bildet. er det vingene til kråken som vises øverst til høyre i bildet? idet den tar av med godbiten? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 God Bildeserie Men jeg lurer på en ting. siste bildet. er det vingene til kråken som vises øverst til høyre i bildet? idet den tar av med godbiten? Det vet jeg ærlig talt helt ikke. Det var utrolig mange måker, kråker og duer i nærheten, men det er godt mulig. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bra bildeserie, Dog kanskje litt mørkt? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 haha.. artig bildeserie kråka virker derimot som den sleipeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå