Skogslik Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hallo. noen som har peiling på et program med folke musikk instrumenter? slikt som fele og alle disse koslige lydene som er i folke musikk/folke metall. Finenr ikkje noe av dette i Reason. Lenke til kommentar
arela Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sonic Reality har et par til Reason: Vol 12 Acoustic Folk og Vol 14 Ethnic Instruments Lenke til kommentar
safeaim Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Såfremt du ikke kun bruker Reason, så har East West to gode alternativer: Quantum Leap RA, som har en god samling fra hele verden av godinstrumenter. http://www.kvraudio.com/get/1524.html Quantum Leap Gypsy http://www.eastwestsamples.com/details.php?cd_index=1043 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 takker, og dem du linka til safeaim, man trenger ingen programmer i tilleg til dem? Lenke til kommentar
safeaim Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 De kan kjøres som standalone ja. Evt. lastes inn som vsti inn i en vsthost, eller i en rtas/dxi/AU-host. F.eks Cubase, Pro Tools, Sonar, FL Studio, Ableton Live osv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 ok takker, ser ut som det er et bra program det der, og har akuratt de instrumentene eg vill ha! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 men hvor kan det programmet skaffes? er det komt ut egentli? Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sound online handler jeg ifra. Det går kjempegreit, men nå er $-kursen litt guffen. De har foresten et godt tilbud nå: Buy one or more PLAY Virtual Instruments between September 5 and October 31, 2008 and get an additional PLAY Virtual Instrument of equal or lesser value FREE*! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg spiller mange instrumenter, og høres mye bedre ut enn hvilken som helst software Så få med meg på prosjektet istedet reklame reklame reklame Endret 6. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 hehe, ja selvklart er ekte vare det beste Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvor bor du, da? Er interessert, sånn seriøst. Har skikkelig lyst til å spille folkmetal med noen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 hehe, bor i rogaland, en liten plass. nermeste store by er haugesund, halv times kjøring. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Au da. Litt langt unna Trøndelagen. Hm, bare lurer, har du spilt inn noe annet folk kan høre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå