Bobbylove Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei, jeg fikk et tilbud av en bekjent å få et hvilket som helst bilde eller maleri whatever malt personelig til meg, da tenkte jeg med en gang historie nærmere sagt en tysk soldat eller noe. Men er litt vanskelig å bestemme meg. Hvilket bilde ville dere hatt som et maleri på veggen? Legg ved bilde og forklar hvorfor dere valgte akkurat dette. mvh Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nasjonalromantisk som jeg er så ville jeg valg enten "Brudeferd i Hardanger" eller "Nøkken" (heter det ikke det da?). Lenke til kommentar
Sirion Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har lagt ut et par videoer på youtube med diverse bilder som jeg syns er fine: My Romantic Dream http://www.youtube.com/watch?v=guifJ-2txTA Europa Nebula http://www.youtube.com/watch?v=COisctMQa8M Husk å klikke "High quality". Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ville valgt et bilde av Theodor Kittelsen, elsker de bildene med Pesta. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Digger maritime bilder/malerier helst maritime krigsmalerier. Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nasjonalromantisk som jeg er så ville jeg valg enten "Brudeferd i Hardanger" eller "Nøkken" (heter det ikke det da?). Bra bilder der ja. De er i hvert fall ikke nerdete for å si det sånn. For det er jo en del bilder som har en tendens til å være det. Jeg "ler" av "nerdete" bilder.... Digger maritime bilder/malerier helst maritime krigsmalerier. Ja, de er ikke så værst. Lenke til kommentar
QuantumTrombone Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg ville gjerne ha hatt Joseph Mallord William Turners "The Fighting Temeraire tugged to her last Berth to be broken up" Eller "Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte" eller "En søndag ettermiddag på øya La Grand Jatte" av Georges Seurat Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Denne er en av mine favoritter: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det med hundene som spiller poker! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kan se bilde jeg har på veggen i blogen min http://apartmentofwar.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Ben Frost på kjøkkenet og Rembrandt på badet Ben Frost fordi han har humor og fargene er passe oppkvikkende på morgenen og Rembrandt fordi han er en mester med lys og skaper en lun stemning. Endret 23. desember 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå