tadcomp Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nå har jo både 6210 og 6310(i) kjente bugs da. Dete er jo business-telefoner i toppklassen... For ike å snakke om 8210, som er en av de aller mest kjente bugtelefonene, så det er nok ikke bare ungdomsmodellene det er trøbbel med! Lenke til kommentar
scenest Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nokia 6510 som jeg hadde før. Den slo seg av hvis jeg prøvde å sende en melding. Så nokia er ikke akkuratt bug fri. Jeg har nå s55 og knappene på den virker ganske bra. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det gjelder å trykke med knappene på Siemensen, ikke på de... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg leste en plass at ALLE siemens mobilene med nummer 35 - 45 og de mellom der var det noe gale med! ALLE SAMMEN!!!!! Så jeg tror ikke at det er SÅ super kvalitet på siemens! Jeg syntes knappene på 3650 er DOBBEL så gode å trykke på enn s55! Bare for at knappene er plasert litt stiligere enn vanlig betyr det ikke at nokia eller 3650 er dårlige! Da kan jeg si at siemens er elendig fordi knappene på s55 er DRITT dårlig å trykke på! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 du skriver vannvittig bra mobil eksperten - og så så objektivt Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Da leste du feil Mobil eksperten. Uansett, tror ikke noen her tar deg seriøst lenger så... Men, noen liker jo å drite seg ut så lenge de er anonyme... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Da leste du feil Mobil eksperten. Uansett, tror ikke noen her tar deg seriøst lenger så... Men, noen liker jo å drite seg ut så lenge de er anonyme... Jeg vet du ikke vil innrømme at du tar feil nå! Jeg sitter å leser det akkurat nå! Det var "veldig" dumt at du måtte ta feil nå! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Gå inn på denne siden: http://www.infosync.no/no/show.php?id=410 Det ser ikke ut som en mobiltelefon akkurat, men det er jo siemens så det går ikke ann å forvente så mye! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 du trenger ikke kalle alt du ikke har sans for (og råd til) dårlig. Jeg syns ikke den ligner en mobil, men det betyr ikke at jeg syns siemens er dårlig. Desuten, hva hadde dette med denne saken å gjøre? haha - du må snakke deg vekk for å slippe å innrømme at du tok feil.... ro-ro-ro til fiskeskjær.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har prøvd den Xelibrien og den funker ganske greit. Alt er fokusert på design i stedet for funksjoner, men så er det da heller ikke noen mobil beregnet på vanlige brukere. Xelibri skal visstnok ha blitt rost av motebladene her i UK 8) Xelibri 3 er totalt stemmestyrt, den har kun navigeringstast. Det synes jeg er ganske innovativt Hvis noen spør 'men hvordan skriver man SMS på den da' vil jeg bare le og ikke svare Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 (1)du trenger ikke kalle alt du ikke har sans for (og råd til) dårlig. Jeg syns ikke den ligner en mobil, men det betyr ikke at jeg syns siemens er dårlig. (2)Desuten, hva hadde dette med denne saken å gjøre? (3)haha - du må snakke deg vekk for å slippe å innrømme at du tok feil.... ro-ro-ro til fiskeskjær.... 1. Hvem har sakt at jeg ikke her råd til en mobil som er litt dyr da! 2. Trenger det å være noe med saken da, syntes bare siemens lagde en litt rar mobil! 3. Jeg tok ikke feil TENK, hvis du kan! Det kan hende det er slik du oppfører deg men ikke jeg! haha - du må snakke deg vekk for å slippe å innrømme at du tok feil.... ro-ro-ro til fiskeskjær Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 (1)du trenger ikke kalle alt du ikke har sans for (og råd til) dårlig. Jeg syns ikke den ligner en mobil, men det betyr ikke at jeg syns siemens er dårlig. (2)Desuten, hva hadde dette med denne saken å gjøre? (3)haha - du må snakke deg vekk for å slippe å innrømme at du tok feil.... ro-ro-ro til fiskeskjær.... 1. Hvem har sakt at jeg ikke her råd til en mobil som er litt dyr da! 2. Trenger det å være noe med saken da, syntes bare siemens lagde en litt rar mobil! 3. Jeg tok ikke feil TENK, hvis du kan! Det kan hende det er slik du oppfører deg men ikke jeg! haha - du må snakke deg vekk for å slippe å innrømme at du tok feil.... ro-ro-ro til fiskeskjær Ut i fra måten du skriver på så tror jeg du er 12 år gammel... :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg syntes knappene på 3650 er DOBBEL så gode å trykke på enn s55! Jeg bare lurte på en ting... definér hva du mener med dobbelt så gode knapper? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg syntes knappene på 3650 er DOBBEL så gode å trykke på enn s55! Jeg bare lurte på en ting... definér hva du mener med dobbelt så gode knapper? antagelig det at han aldri har prøvd s55... bare lest noen setninger om den? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ut i fra måten du skriver på så tror jeg du er 12 år gammel... :wink: Fysisk, men mentalt er en helt annen ting. Skal jeg og mine legekunnskaper (for det er det i flust...) ta en gjetning? Fire-fem år? Ikke vet jeg. Hvor mange lys blåste du ut på bursdagskaka di Mobil eksperten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå