Gå til innhold

siemens sx1


Anbefalte innlegg

dere ser ikke poenget mitt, hvorfor lage noe nytt? når det vi har funker så bra? tror du det ville vært færre kjøpere på 3650 hvis det hadde vært standard tastatur? nei, da hadde til og med jeg kanskje beholdt den.

 

SonyE ser ut til å være de eneste som har skjønt dette, med T610.

Håper bare nokia kommer med et normalt tastatur neste gang.

 

du virker jo heilt omvendt fra alle brukere. man ønsker NYE ting, sånn at man får en endring på ting, og at alt ikkje blir likt, og at man har fleire muligheter.

her er noken spørsmål som blir akkurat likt ditt:

Koffor lage fargeskjerm når to-fargerskjerm funker godt nok?

Koffor designe en telefon sånn at den ser ut, når de ikkje er nødvendig?

Koffor bry seg med å kjøpe seg en ny bil, når den gamle rust-bomba fortsatt bringer deg dit den skal?

 

also, de e bare bra med litt fornyelse, eg har dessuten tru på at det går fortere med de nye tastaturet, og det tar opp mindre plass :)

ergo, bare fordeler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så de postene tidligere hvor 3650 og SX1 ble sammenliknet med

biler, og de tidligere mobilene med "vanlig" tastesett ble betegnet som hest og kjerre.

 

HELT ENIG

 

Har noen fått med seg hva som var ytelsen på de første bilene?

De hadde rundt 6hk og gikk knapt en mil uten at de trengte full overhaling etterpå. Men se bare nå...

 

utviklingen går stadig fremover, og evolusjonære feilsteg må tas, for at man skal kunne ende opp med det best mulige resultatet.

 

:shrug:

 

edit : : : huff...skriveleif IGJEN

Lenke til kommentar

Hvis knappene på 3650 plager deg, kan du jo egentlig bare kjøpe 7650?

 

Men jeg må si meg delvis enig at det ikke var så veldig nødvendig å plassere tastene akkurat slik Nokia har gjort på 3650...

Men jeg begynner å få litt teken nå... :wink:

 

På SX1 er de vel lagt slik for å spare plass?

Lenke til kommentar
poenget mitt er hvorfor man skal venne seg til nye ting når vi allerede har noe som funker bra nok?

 

vi vet jo alle at 3650-tastaturet ikke vil bli noen standard.

det er det som er poenget' date=' hvorfor finne på noe nytt?[/quote']

 

Det er jo veldig stor forskjell mellom tastaturet på en SX1 og en 3650.

3650 er jo helt grusom. De ligger jo i en liten running. SX1 har de lett tilgjengelig plassert langs sidene....

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at knappene på 3650 er grusome.

Nokia ville aldri ha laget en mobil med grusome knapper. :wink:  

Det er bare en ting du må venne deg til. :)

 

Ja det er riktig, du blir fort vant til knappene, for ikke å snakke om at tastene er utrolig gode! :yes:

:grumpy:

Crap.....Jeg vil aldri venne meg til de tastene fordi jeg kommer aldri til å bruke penger på den. De tastene er med på å gjøre telefonen enda mere rævva...Har prøvd den telefonen og det eneste bra med den er det innebygde kamera.. :p:p:p:p:p

Lenke til kommentar
mortenj skrev:
Ja, vet du hva!  Makan til freidig frekkhet fra Siemens' (og andre som forsøker seg på noe nytt) side. At de våger gjøre noe slikt mot oss, forbrukerne. Tenk hvor mye penger vi MÅ bruke på å kjøpe noe nytt! Tenk på hvor mye TID vi må bruke på å lære oss noe nytt!

 

Det er ingen som presser deg til å kjøpe en ny telefon og jeg tror ikke det tar så lang tid å venne seg på tastauret til sx1

??? Oh well, sarkasme-hanskene mine burde kanskje vært noe tydeligere på...

Lenke til kommentar

Og dette krangler dere om? La nå bare den som liker telefonen bruke sine hardt oppsparte ressurser på den, mens de andre driter i det...

(banna bein at SceNest kommer til å sikle over den når han ser på den for første gang)

 

Og vil bare si at jeg var en trofast nokiatilhenger før, men nå derimot... Kjøper det som er bra.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at knappene på 3650 er grusome.

Nokia ville aldri ha laget en mobil med grusome knapper. :wink:  

Det er bare en ting du må venne deg til. :)

 

Ja det er riktig, du blir fort vant til knappene, for ikke å snakke om at tastene er utrolig gode! :yes:

:grumpy:

Crap.....Jeg vil aldri venne meg til de tastene fordi jeg kommer aldri til å bruke penger på den. De tastene er med på å gjøre telefonen enda mere rævva...Har prøvd den telefonen og det eneste bra med den er det innebygde kamera.. :p:p:p:p:p

 

hmm, her tror jeg vi har med en siemens fanboy å gjøre... Hvis du synes at alt med 3650 er dårlig utenom kameraet, ja da kan det ikke være mye bra med sx1 heller, som du skal kjøpe om jeg ikke tar feil.. :wink:

 

Dessuten holder det med EN smilie, og ikke fem... :-?

Lenke til kommentar
hmm, her tror jeg vi har med en siemens fanboy å gjøre... Hvis du synes at alt med 3650 er dårlig utenom kameraet, ja da kan det ikke være mye bra med sx1 heller, som du skal kjøpe om jeg ikke tar feil..  :wink:  

 

Dessuten holder det med EN smilie, og ikke fem... :-?

 

Mhm, man MÅ jo være siemens-fanboy fordi man ikke liker 3650 :p!

 

 

jeg synes det er lettere å skrive med 3650. du har 4 knapper på hver side og holde styr på. veldig enkelt å bruke to tomler på hver a de 4. men nå skal 3650 på sykehus med skjermen sin... ha det bra alle sammen. :roll:

 

Der har vi nok et eksempel av Nokia's supre kvalitet ;)

 

 

Btw, hvorfor JEG tror de velger å ha knappene slik, er for at de skal få til å lage mobilene litt mindre enn ellers (Symbian krevel vel en viss oppløsning på skjermene?)...

 

Så om skjermene skulle vært så store som de er, og knappene normale under, hadde mobilene sikkert blitt digre! Men de har unngått dette på alle Symbian-mobiler hittil.. (7650 med slide-tastatur, P800 med flip-tastatur, 3650 med sirkel-tastatur, SX1 med sitt tastatur :p)...

 

Kan hende jeg tar feil, men det virker mest sannsynlig for meg :roll:

Lenke til kommentar

ok, så dere mener altså at det runde tastaturet er en forbedring?

 

forstår dere ikke poenget mitt?

 

tror dere at nokia hadde fått færre kjøpere på 3650 om tastaturet hadde vært normalt? tvert imot, da hadde faktisk jeg også kanskje vurdert den.

 

men når de lager et tastatur som folk må venne seg til, det er jo uten tvil et vanskeligere tastatur en 4x3 tastaturet vi kjenner fra før, da mister de jo kjøpere?

Og det vil jo ikke komme til å bli noen standard dette?

 

alle butikkene i mitt nærmiljø sier at dem har for mange 3650 på lager, det går for lite av dem, den blir for spesiell.

Lenke til kommentar
Hadde aldri ventet å bli kallt Siemens fanboy. Takk for den... Heller Siemens som fungerer enn en Nokia som er på verksted.... :p  :p  :p  :p

 

Det at alle nokia telefoner klikker og må på verksted er rett og slett løgn. :x

 

Husk at det finnes flere nokia telefoner enn billig mobilene 3410,3510 og 3310/3330.

 

Dere fremstiller nokia som et merke hvor alle mobilene klikker, går i stykker og lignende.

Mens siemens, ja de er jo perfekte.

 

Jeg kan nevne f.eks. c55, den hadde utrolig mange bugs når den kom, og da mener jeg skikkelig buggy.

S55 var også buggy når den kom, dessuten har den hardware problemer med tastene.

De første eksemplarene av me45 hadde forferdelige taster. Det ble ikke fikset før etter ca. 3 måneder.

M50 hadde dessuten mange bugs når den kom.

 

Husk at hvis det er mye feil md f.eks 3410, så betyr det ikke at alle nokia'ene er buggy! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...