kammiz Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 denne telefonen har jo faktisk like idiotisk tastatur som 3650, i og med at tallene går fra 1-5 nedover på venstre side og 6-0 på høyre siden. hvorfor kan dem ikke bare lage en telefon med vanlig tastatur? hva blir det neste? en ny apple laptop med tastene rundt skjermen? hvorfor prøve å finne opp hjulet på nytt??? Lenke til kommentar
scenest Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg synes det er bra men et ny design jeg. 3650 tastene skal vist være gode når du har vendt deg til dem. Og jeg tviler på at apple kommer til å lage en laptop med tastatur rundt skjermen. Siemens sx1 skal ellers være ganske bra ! Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 poenget mitt er hvorfor man skal venne seg til nye ting når vi allerede har noe som funker bra nok? vi vet jo alle at 3650-tastaturet ikke vil bli noen standard. det er det som er poenget, hvorfor finne på noe nytt? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ... hvorfor finne på noe nytt? Ja, vet du hva! :x Makan til freidig frekkhet fra Siemens' (og andre som forsøker seg på noe nytt) side. At de våger gjøre noe slikt mot oss, forbrukerne. Tenk hvor mye penger vi MÅ bruke på å kjøpe noe nytt! Tenk på hvor mye TID vi må bruke på å lære oss noe nytt! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har ikke fått testet SX1 enda desverre, men jeg har testet 3650, og ja, jeg må si at designet er helt lettelig. Skal du ha en beste PDA+Telefon løsningen bør man uten tvil gå for P800 Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har testet SX1 og kan berolige dere med at tastene er greie og bruke. Man kan også skrive SMS med en hånd på SX1. Tester utført av Siemens viser at de fleste lærer å skrive SMS like raskt eller raskere på SX1 sammenlignet med "vanlig tastatur". Tastene på SX1 er faktisk ganske geniale i og med at de fungerer som funksjonstatser også. F.eks når man spiller MP3, ser du ikonene for FF, FW, STOP osv. på displayet ved siden av tasten tilegnet for denne funksjonen Enig med 'SceNEst'. Litt utradisjonell design er bare positivt. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Bare et lite off topic spørsmål molna; hvor jobber du? Du får jo hele tiden tak i mobiler som ikke er å markedet og greier! Sånn vil jeg og ha det... Dessuten er det meget positivt med et nytt design! Konge det. Ros til både Nokia og Siemens for det! Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg jobber i et mobil-firma i London. Vi lager diverse tjenester til mobiler, derfor får vi mobilene før de kommer i salg, slik at tjenestene er klare når mobilene lanseres. Mer har jeg egentlig ikke lov til å si :wink: Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 dere ser ikke poenget mitt, hvorfor lage noe nytt? når det vi har funker så bra? tror du det ville vært færre kjøpere på 3650 hvis det hadde vært standard tastatur? nei, da hadde til og med jeg kanskje beholdt den. SonyE ser ut til å være de eneste som har skjønt dette, med T610. Håper bare nokia kommer med et normalt tastatur neste gang. Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 T610 er jo ingen multimedia-mobil slik SX1 og 3650 er da Trodde det bare var pensjonister som var redd for nye ting jeg Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 T610 er vel det nærmeste SonyE kommer SX1 og 3650, foreløpig. Er ikke redd nye ting, det er bare at jeg ikke gidder å kjøpe en telefon jeg må venne meg til. Og det er ikke få som tenker det samme som meg. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvorfor fant man opp bil når vi hadde hest og kjerre som funka veldig bra? Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Hvorfor fant man opp bil når vi hadde hest og kjerre som funka veldig bra? så det vanlige 4x3 tastaturet sammenligner du med hest og kjerre? og SX1 og 3650 er bilen? vil nok heller si det er omvendt. Eller hva? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sammenlignet ikke mobilene med det. Men det at du sier at vi har noe som fungerer fint så trenger vi ikke noe nytt. Da burde du jo mene bilen er en dårlig oppfinnelse, siden hest og kjerre funkerte kjempefint. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Bilen var en forbedring, hvorfor finne på noe nytt som ikke er bedre? det du holder på med nå er usaklig argumentasjon, du skjønner godt hva jeg mener eller hva? istedet går du direkte på hva jeg skrev. Greit nok, det jeg mente med "hvorfor finne på noe nytt" er: Hvorfor finne på noe nytt som ikke er bedre? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 DU mener det ikke er bedre. Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 T610 er vel det nærmeste SonyE kommer SX1 og 3650, foreløpig. Nå bør vi unngå en krangel om T610, men den er jo ikke sammenlignbar i det hele tatt. T610 er jo i hovedsak en T68i med kamera, java og større display Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 ok, så symbian er altså kriterien for å være en multimedia-mobil? greit nok, skjønner forskjellen på dem. JEG mener de nye tastaturene er bedre? Ja, jeg og MANGE andre. Tror du Siemens eller Nokia hadde fått færre kjøpere om dem hadde hatt vanlige tastatur? Tror du SX1 eller 3650 har tastatur som kommer til å bli standard etterhvert? fordi alle fant ut at det var bedre? Lenke til kommentar
scenest Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 mortenj skrev: Ja, vet du hva! Makan til freidig frekkhet fra Siemens' (og andre som forsøker seg på noe nytt) side. At de våger gjøre noe slikt mot oss, forbrukerne. Tenk hvor mye penger vi MÅ bruke på å kjøpe noe nytt! Tenk på hvor mye TID vi må bruke på å lære oss noe nytt! Det er ingen som presser deg til å kjøpe en ny telefon og jeg tror ikke det tar så lang tid å venne seg på tastauret til sx1. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 mortenj skrev: Ja, vet du hva! Makan til freidig frekkhet fra Siemens' (og andre som forsøker seg på noe nytt) side. At de våger gjøre noe slikt mot oss, forbrukerne. Tenk hvor mye penger vi MÅ bruke på å kjøpe noe nytt! Tenk på hvor mye TID vi må bruke på å lære oss noe nytt! Det er ingen som presser deg til å kjøpe en ny telefon og jeg tror ikke det tar så lang tid å venne seg på tastauret til sx1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå