Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei, målte penisen min her idag. Satt på en film, og bladde igjennom noen bilder til penisen ble helt erigrert. Tok fram målebandet, og målte av 9-10 cm. For meg funker den fint, får handa rundt uten problem, og utløsning uten problem. Men er ikke 9-10 cm erigrert for liten for en dame/jente/kvinne da ? Og går det an og leve alene seksuelt på den måten hele livet, uten at det er noe problem? Vet jo at det finnst sånne folk som lever i Sølibat da, enkelte av de klarer jo seg. Mener, tror det skulle gå og leve alene da, eller ? Er forresten seriøs her, er ikke noe forumtroll. Valgte og poste anonymt, da dette er et sårt emne for meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 En fullvoksen penis på 9-10 centimeter er ikke så svært, men tror da ikke det skal by på problemer. Det er vel heller selvtilliten det kan skrante på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gjennomsnittet for en voksen mann/gutt er 16cm. +/- 3 centimeter er regnet som normalt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gjennomsnittet for en voksen mann/gutt er 16cm. +/- 3 centimeter er regnet som normalt. -2cm som folk legger på Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er 16. Men den har hatt samme størrelse omtrent siden 6-7 klasse. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da kan jeg nesten garantere deg at den kommer til å vokse mer. Noen er litt seinere ute enn andre rett og slett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har det ikke blitt nok tråder som omhandler akkurat det samme? Bruk søkefunksjonen, og vit at størrelsen ikke har så mye å si. Og hvis du virkelig er desperat så er plastisk kirurgi ett alternativ for deg Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da kan jeg nesten garantere deg at den kommer til å vokse mer. Noen er litt seinere ute enn andre rett og slett. Det kan du faktisk ikke, men det er en god sjanse for det. Veksten stopper ikke før 18-20. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De fleste med litt vett i skallen skjønner jo at den ikke kan være utvokst i 6. klasse. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har det ikke blitt nok tråder som omhandler akkurat det samme? Bruk søkefunksjonen, og vit at størrelsen ikke har så mye å si. Og hvis du virkelig er desperat så er plastisk kirurgi ett alternativ for deg Har lest at man ikke kan gjøre det der i Norge? Og at resultatet er veldig forskjellig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vent et par år du. Du sier jo selv at den har hatt samme størrelse siden 6. klasse. Den er ikke ferdig utvokst da; det skjer bare ikke. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 11cm er faktisk ikke unormalt, så det ville ikke vært rart om den ikke vokste seg lenger. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Funger den å pisse med så funker den knulle med Lykke til Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Om du har kommet sent i puberteten kan det hende du rett og slett "ligger litt etter". Hvis du er bekymret for at ting ikke vokser som normalt (det være seg penis, hår rundt om kring etc) kan det skyldes lavt hormonnivå. Isåfall er det mulig å få legemidler for dette. Men som sagt, det er vel mest sannsynlig at du bare "henger litt etter". Penis slutter å vokse først rundt 18 til 20års-alderen. Så du har fortsatt 2 til 4 år. Og hva størrelsen på en gjennomsnittlig erigrert penis ligger på har jeg lest flere tall. Men gjennomsnittet som opplyses på forskjellige steder ligger på mellom 14 og 16 så vidt jeg har sett. Et siste tips. Ikke gå inn på Kvinneguiden sitt forum og spør om dette. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tja. Ja ? Du har liten penis, gratulerer? Beklager? Du er 16, greia di vokser til du er 18-19, så bare vente tålmodig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tore_* Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Målte du den da du gjekk i 6. klasse? Eg tenkte bare vist det var med å holde rundt den (om du onanerte i 6. klasse) så er den like stor i forhold til din hand, som du må hugse har blitt større alle de åra. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Viktigere at du vet hvordan du skal bruke den, enn hvor lang den er Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Teit ordtak må jeg si... Størrelsen teller faktisk. Er vel ikke så veldig lett å bruke en 9cm lang dingdong så effektivt, vel? Endret 6. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Teit ordtak må jeg si... Størrelsen teller faktisk. Er vel ikke så veldig lett å bruke en 9cm lang dingdong så effektivt, vel? Dagens! haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå