Bandidos-Pelle Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har nylig fått med Photoshop, men jeg har enda ikke skjønt hvordan jeg kan gjøre følgende: Jeg har et bilde av en ku, og jeg vil ta vekk hodet til kuen, og sette inn hodet til en venn av meg.... Jeg greier det ikke..... Jeg åpner bilde av hodet til en venn av meg > bruker Rectangular Marquee Tool> tar det rundt hodet hans, og så? Hva nå? Jeg skal liksom lime trynet hans på kua.... Når jeg leser over dette, ser jeg hvor uformelert det er, men jeg håper noen forstod hva jeg mente Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Edit -> Copy. Lag en ny layer på bildet med en ku og Paste det inn der. Så kan du bruke hånde verktøyet for å plassere huet ditt. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Gå til Guider >Programvare-seksjon. Der finner du artikler om hvordan man gjør ulike ting i PS og PSP. Det kan være en start for å komme igang med programmene. Ellers finns det ei nyttig norsk side om PS: http://www.hah.net/p5/index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå