hitokiri Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå koster den knapt halvparten av hva den gjorde da den var ny. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bra at dere kjører sak på dette. For 2189 kr tror jeg man skal lete lenge etter å finne noe som er i nærheten av like bra. Ellers så må det bety at den nylanserte lillebroren KP500 kommer til å bli ennå billigere. Kanskje 1500 kr? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Grunnen til at telefonen har falt såpass mye i pris er trolig at LG har en oppfølger, KC910 Renoir, på vei. Denne telefonen har mange av de samme funksjonene, men i tillegg GPS, Wi-fi og et 8 megapikslers kamera Doh.En vil jo ha Wi-Fi! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er et bra kjøp, men synd mobilen mangler Wifi. Hva slags OS er det på den? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det står i prisguiden: # Plattform: Lukket LG plattform Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes denne telefonen er gørrkjedelig. Hadde den en uke, og det var bare "slitsomt" Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes denne telefonen er gørrkjedelig. Hadde den en uke, og det var bare "slitsomt" er jo ikke et leke apparat, som hverdagsmobil er eg storfornøyd med den, men stiller ikke store krav til e-post eller andre oppgaver. Du kjenner den knapt på en uke... Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Tror jaggu meg jeg skal benytte denne anledningen til å få byttet ut T610-en. Det er vel på tide. Endret 28. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det står i prisguiden:# Plattform: Lukket LG plattform Det var ikke så bra . Dårlige muligheter for tredjeparts programmer på denne mobilen, men bryr meg vel egentlig ikke så mye siden denne mobilen er uaktuell for meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde nesten vært aktuelt for meg hadde det ikke vært for mangelen på wifi. Men artikkelforfatten burde også nevne at den koreanske kronen har falt nesten 40% mot dollaren i løpet av de månedene. Lenke til kommentar
julien5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hadde nesten vært aktuelt for meg hadde det ikke vært for mangelen på wifi. Men artikkelforfatten burde også nevne at den koreanske kronen har falt nesten 40% mot dollaren i løpet av de månedene. Godt poeng, men norske kronen har også falt 40% mot dollar siden sommeren, så for oss har dette ingen betydning. (også euro og danske kronen stiger i forhold til den norske men i mindre grad). Derfor blir mange telefoner mye dyrere for oss nå, bare prisen på HTC HD, var først tenkt til samme pris som HTC pro opprinelig og nå nærmer den seg 7 000kr og den har ikke kommet ennå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg