Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er på jakt etter et hovedkort med både sata og pata raid, men ser at det ikke blir skilt på dette i prisguiden. Nå vet jeg ikke om det finnes noe sånt i det hele tatt, og jeg har ikke peiling på hvilke brikkesett etc som evt støtter dette. Er det hovedkort på markedet som har dette ? (Med PCI Express port for skjermkort) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ABIT IX38 vet jeg med sikkerhet at dette finnes, men tror også at enkelte Gigabyte kort har muligheten til å slå den separate chipen de bruker for IDE (Intel har ikke støtte i sørbrua lengere for IDE, så produsentene tar enten en ekstra PCI eller PCI-E port og kobler på en egen løsning) så her lønner det seg å hente ned manualene til kortet og se under RAID alternativer på de aktuelle kortene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ok, takk for det. Da vet jeg litt mer hva jeg ser etter :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå