hojohansen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tok dette en dag i høst, har gjort litt med den på cs3. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det var ikke mye å se på i thumb-størrelse, men da jeg åpnet bildet åpnet også bildet seg selv.... Hmmmm, det kom litt rart ut det der. Men bildet er ganske fint med sin voldsomme kontrast mellom den vanlige grønne skogen i bakgrunnen, og de rosa høstfargene foran. Ingen stor kunst, men ganske pent. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Takker PMnormal, jeg er ingen kunstner, dette er bare et helt normalt høstbilde.. Likte også kontrasen. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette var fint, men tror at ørlitt mer sterke farger hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er en stor fan av høstscener med farger og kontraster i et skikkelig fyrverkeri, men her kjøper jeg ikke illusjonen. På meg virker det kunstig, og jeg mistenker at det er etterbehandlingen din som er synderen. Det ser ut som det er treet som lyser opp landskapet rundt ettersom lyset faller i alle retninger ut fra dette. Med det sagt så ser det jo ut som at du har funnet et veldig godt motiv, så jeg lurer på hvordan det ville sett ut i et varmere lyst med riktigere farger. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Her er den orginale.. lek med den dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå