magicgunnar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vurderer å kjøpe meg ny telefon, det jeg ser etter er en telefon som kan synkroniseres med en pc, gjerne synkronisering av kontakter, avtaler, epost, sms og anropslogg. Jeg innser at jeg sannsynligvis må ha noen ekstraprogrammer for å utføre synkroniseringen, og jeg vil da helst ha gratis-programmer, dvs at jeg vil unngå Outlook, og heller bruke Thunderbird og Lightning. Hvilken mobil bør jeg velge? (Og hvilke gratisprogrammer trenger jeg å laste ned i tillegg.) Det er ingen ufordel om mobilen har GPS og Wi-Fi. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da har du EN telfon å velge i - HTC Touch Pro, den kan synkroniseres uten noe annet program en det du laster ned fra Microsoft selv. Er en bra telefon, kjøpte den selv for litt siden. Har også ting som GPS og Wi-Fi Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Synkroniserer telefoner med Windows Mobile greit med Thunderbird og Lightning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå