Beinet1 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Jeg har en jobb-pc som jeg ønsker å partisjonere harddisken på i to deler. Problemet er at jeg ikke har noen mulighet til å få kjørt ghost-backup av c-disken før jeg kjører igang prosessen med partition magic i frykt for at det hele skjærer seg med følgende konsekvenser at jeg mister alt. Ja, jeg har mulighet til å installere alt på nytt osvosv...men det har jeg ikke tid og ressurser til. Har dere noen forslag, mulige løsninger til hvordan jeg kan få kjørt backup av c-disken? Det er snakk om en bærbar maskin med SATA disk. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du trenger jo ikke fullbackup av C: du trenger vel bare backup av dokumenter. Hva med å brenne noen dvd'er med backup? Ellers går det jo an å prøve med en ekstern harddisk. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Du trenger jo ikke fullbackup av C: du trenger vel bare backup av dokumenter. Hva med å brenne noen dvd'er med backup? Ellers går det jo an å prøve med en ekstern harddisk. Hei, Ønsker fullbackup slik at jeg kan gjennskape c-disken på kort tid om ting går galt Ekstern HD kan være en løsning, men jeg har ikke det heller.... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sjekk Clonezilla som er meget bra til ditt formål. Gratis er det og. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå