Egil.B Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 TV skal man ikke betale for. Alt for mye reklame Off Topic, men slipper du ikke å betale nrk-lisens om du har tvkort i pc'en og tv-skjerm uten tuner tilkoblet pc'en ? :-? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 TV skal man ikke betale for. Alt for mye reklame Off Topic, men slipper du ikke å betale nrk-lisens om du har tvkort i pc'en og tv-skjerm uten tuner tilkoblet pc'en ? :-? AKuratt det har det vel vært diskusjoner på før. Pr. definisjon skal du vel betale lisens, men såvidt jeg husker blir det ikke rapportert inn at du kjøper et tv-kort til pc'en på samme måte som når du kjøper en tv Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Merkelig at den gikk ad dundas med PentaCrypt 1.10final, released av Ushtar som original, og anbefalt av bl a. Dream....? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Merkelig at den gikk ad dundas med PentaCrypt 1.10final, released av Ushtar som original, og anbefalt av bl a. Dream....? Det er fordi dere har blitt lurt, og kjøpt _falske_ Magic Modules! Softwaren ble vel laget for og ta knekken på alle kopiene som har blitt laget av ymse fabrikker, og påklistret et klistremerke... Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Merkelig at den gikk ad dundas med PentaCrypt 1.10final, released av Ushtar som original, og anbefalt av bl a. Dream....? Det er fordi dere har blitt lurt, og kjøpt _falske_ Magic Modules! Softwaren ble vel laget for og ta knekken på alle kopiene som har blitt laget av ymse fabrikker, og påklistret et klistremerke... Min MM er ikke falsk, det er en original v1.02. Kan gjerne åpne den og ta bilde av Toshiba-chip'en som sitter i alle ekte moduler, hvis du vil. Kjenner flere som har originale, disse er også ødelagt. Det var jo der Dream dreit seg ut, de tok masse av sine egne med seg samtidig! Gjør hva dere vil folkens, jeg prøver bare å opplyse om fakta vedrørende en useriøs produsent. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Ok ok, jeg gir meg jeg. Har ikke Magic module selv. Har bare hørt hva andre har sagt. Regner med du ikke har modifisert den til 1.04 dog :wink: Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 F*ens dritt, naa har jeg lest gjennom denne moekka threaden for aa finne informasjon om Dreambox men her var bare masse off topic piss som ikke har noe med Dreambox aa gjoere . Burde veart stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå