rottweiler Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 har geforce 6800LE Probleme er at jeg instalerte RivaTuner for klokke litt,men etter jeg innstalerte det funka pc greit,jeg klokka det ikke mye,men bestemte meg for og ikke klokke den like vel:P, etter jeg slo den av og skulle sette slå den på igjen begynte probleme,kom inn i windows i noen sekunder så forsviner skriveborde og blir blåt med streker,prikker og begynte og bli veldig varmt det korte lokta nesten brent.Men vis jeg gikk inn via sikretmodus funka pc,måtte slette drivere til korte og Ntuner og legge det inn igjen og alt virker normalt,men så fort jeg legger inn Rivatunner kommer samme problemet tilbake. Hva skjer?korte godt il He...te? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 ingen som har en formening?:S Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 ingen som har en formening?:S Er det et Nvidia eller ATI skjermkort det er snakk om? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 ingen som har en formening?:S Er det et Nvidia eller ATI skjermkort det er snakk om? Det er Nvidia kort tror jeg Lenke til kommentar
reger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 for det første er det kun nvidia som bruker geforce du kan bruke atitool sin lille test for å se om du har artifacts (feil på bilde) uten å ha rørt rivatuner du kan også klokke gjennom atitool. btw: hvilken driver bruker du? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 for det første er det kun nvidia som bruker geforce du kan bruke atitool sin lille test for å se om du har artifacts (feil på bilde) uten å ha rørt rivatuner du kan også klokke gjennom atitool. btw: hvilken driver bruker du? Jeg la inn vista og rivatuner og alt fungerer greit,men hva kan har skjedd tidligere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå