Mr Pepe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=56754 her har jeg satt opp en liste, ser alt bra ut ?trenger litt innspill før jeg bestille Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det blir nok ikke ett Råskinn av en pc, men det ser bra nok ut! Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det blir nok ikke ett Råskinn av en pc, men det ser bra nok ut! Jeg tror nok du tar feil der ja. ATI 4870 er ett rått kort! Gå for denne pc'en. Den kommer til å yte mer en du aner! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Takk for svar Har brukt langt tid på å lese om forskjellige komponenter, så tror det bulde bli en bra pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 veldig fint oppsett, synd du ikke bruker mer penger på et annet litt tøffere kabinett, men slik er nå det ! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 veldig fint oppsett, synd du ikke bruker mer penger på et annet litt tøffere kabinett, men slik er nå det ! personelig så hater jeg lys f.eks. Det kabinettet der er midt i blinken for meg , med tanke på at det er stilrent, og har vel ok kjøling. Kommer nok til å adde 2 ekstra vifter til hardisken/forann. Idag var jeg og hente HIS Radeon 4870, utrolig vakkert kort Men så gjelder det å vente på prosessor, hovedkort, hardisk og minne.. trege netshop ! Lenke til kommentar
Rex_Mundi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hei driver og sere etter pc selv i denne prisklassen, og dette så interessant ut.. gi gjerne tilbakemelding om hvor fornøyd du er med denne når du har satt den sammen og testet den litt.. på forhånd takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå