Gå til innhold

Problemer med W760i

Anbefalte innlegg

Jeg har en del problemer med mobilen min:

1. Skjermen blir noen ganger fullstendig grå prikkete og det eneste som jeg kan se av aktivitet er oppe i venstre del av skjermen der det er bevegelse i prikkene vist jeg gjør noe med mobilen.

2. Mobilen har en gang restartet uten grunn og det varslet den med et lite kort pip og når jeg tok opp mobilen ifra lommen og "åpnet" den så skjedde det ingenting på 5 sek, men så ristet den en gang og deretter så startet den opp...(?!?)

3. Flere ganger så opplever jeg at tasten opp til høyre ikke fungerer(Reagerer på trykk) og dette er ganske irriterende når jeg bruker mobilen som vekkerklokke på morgenen og jeg ikke får slått av alarmen helt... Veldig kjekt for de andre som prøver å sove! ^^

4. Jeg vil prøve å oppdatere mobilen igjen(Har lagt inn den nyeste oppdateringen på mobilen, men jeg vil prøve legge den inn igjen og da er problemet at driverne til Sony Ericsson(De for å flashe mobilen!) fungerer med Vista x64!

5. Sette du på om at du vil ha månedlig påminnelse om å sjekke for oppdateringer så kommer denne gjerne opp flere ganger i uka(Og selv om du sier ja til å søke når den kommer opp og at du søke manuelt så vil den fortsatt minne deg på å sjekke for oppdateringer ca. hver andre dag!

6. Vist du trykker litt for fort på lukketasten og deretter dytter "sammen" mobilen så vil den ikke låse seg for den klarer ikke å få lukket programmet en er inne på! Sånn som f. eks når en skal endre tidspunktet på alarm og en trykke lagre og deretter "legg på" tasten!

7. Når en har lagt inn musikk på mobilen og setter mobilen til å spille av alle sanger du ikke har hørt på før så kan du ende opp med enten en sang er rundt 10 sanger som den spiller av selv om du har lastet inn spilleliste!

8. GPSen funger heller ikke så veldig bra... Jeg har hatt den i bilen(Stått parkert!) og holdt mobilen inntil frontruten for å se om den klarer å finne ut hvor jeg er... Som oftest plasserer den meg ca. 3 - 4 km oppover hovedveien(Får opp samme stedet generelt sett uansett om mobilen er "inni" noe. Og når jeg stod ute så førte den meg opp ca. 100m lenger borte. Sånn ca. der elven er eller iallefall nærme kanten... ^^

9. Wayfinder programmet fungerer heller ikke i det hele tatt! Får ikke opp kartet engang... Verken inne eller ute.(Internett koblingen på mobilen er aktivert og med noen få sekunders mellomrom så er internett i bruk 1 - 2 sekunder...

10. Av og til når jeg er inne i media spilleren og mobilen låser seg så må jeg låse opp mobilen(Sjekk problem 3) så ender jeg opp med å gå tilbake et hakk(Til listen over musikken jeg har på mobilen) og når jeg trykker inn på den sangen jeg spiller så starter den på nytt...(Noe som gjør at mobilen ikke reagerer på ca. 5 sek siden den skal første laste inn bildet av avspilleren så stoppe sangen og deretter starte den igjen...

11. Når jeg tar bilder med kameraet så må jeg lete på 2 - 3 plasser på mobilen for å finne bildet jeg tok siden den enten lagrer det under medier - bilde, medier -> kameraalbum eller under planlegger -> Filbehandling -> bilder Dette blir også slitsomt når folk spør om å få se bildet jeg tok av dem...

12. Jeg har også oppdaget at selv om mobilen støtter flere forskjellige video typer så er det bare en type som ikke lyden går ut av sync på!(Husker dessverre ikke hvilken filtype dette var!)

13. Vist jeg går på innstillinger for "medier" menyen og velger oppdater så oppdaterer den seg(Det går iallefall en liten "bar" over skjermen som bruker litt tid på å bli ferdig, men når jeg prøver å gå inn på musikk menyen så må den oppdatere denne(Dette gjeller alle elementene på listen(Bilder, spill, musikk og video!) noe som også tar litt tid...

14. Jeg prøvde å koble til en nokia telefon via bluetooth her om dagen og den eneste vi begge fant var en annen mobil som var i nærheten... Men vi fant ikke hverandre! Det er ikke første gangen jeg har problemer med å finne en annen bluetooth enhet... Men mot handsfree'en ifra min ifra sony ericsson så fungerer den generelt sett bra...(Litt tilkoblings problemer av og til, men det er ikke et stort problem!

15. Jeg har av og til hold på å slette nummer som jeg trenger da jeg noen ganger trykker litt fort inn på telefonlisten via knappen oppe til høyre(Jeg trykker på knappen og deretter så begynner jeg å trykke nedover fort... Og dermed så ender jeg opp med spørsmålet om å slette nummeret som står øverst på listen(Nei, jeg er ikke borti c tasten!

Dette er de tingene jeg kommer på! Vist noen har noen formening om hva som kan være galt eller hva som kan gjøres så si ifra!

Og det hadde også vært greit å vite om noen hadde fått flash driverne til å fungere!

Edit: Små feil ble luket bort...

Endret av --CAINe--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...