_Brukernavn_ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hei, jeg har hatt SE k850i i snart et år nå, og kjøpte et headset til den for nesten like lenge siden. Jeg har brukt det mye nesten hver dag og ikke opplevd probelmer. Det har jo blitt nappet ut noen ganger, men uten noe skade. Men i det siste så virker det som om kontakten mellom headsettet og mobilen har blitt veldig dårlig. Bare jeg kommer litt borti kontakten så blir lyden svakere, skurrer eller forsvinner helt, men uten at mobilen registrerer at headsettet blir koblet fra eller noe. Rører jeg litt på den så kommer lyden tilbake, men bare når kontakten presses i visse posisjoner. Jeg trodde først at det var selve headsettet det var noe galt med, og hadde tenkt å levere det inn, men i kveld fikk jeg testet med et helt nytt handsfree sett, og hadde akkurat samme problemet. Er det noen andre som har opplved noe lignende/vet hva som er problemet? Er dette en garanti/reklamasjonssak? Endret 3. mars 2009 av pro_odeh Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Prøv å rense de kontaktpunktene på telefonen. Altså de kobberpunktene som er i bunn av telefonen. Skrap med en nål/liten flat skrutrekker eller lignende, og få bort støv og skit. Kan hende det er problemet. Har i alle fall opplevd lignende selv, på forskjellige SE telefoner. -pixi Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har prøvd å rense dem med tannpirker, men kanskje det ikke var nok. Skal prøve det... Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har levert inn telefonen til reperasjon, og fikk tilbake en ny. Det var blitt en feil med kontaktpluggene. I tillegg var headsettet blitt dårlig, så jeg har fått reklamasjon på det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå