Sky89 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lurer rett og slett på om Logitech Z-5500 passer til å bruke som surround-anlegg til tv, eller om det er noe annet i samme prisklasse? TVn skal først og fremst brukes til tv-titting (så klart ) og filmer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg har det anlegget i stuen og synes det funker bra til det. skal jeg si noe på det anlegget så drukner mellomtonen litt i diskanten og bassen av og til men ellers er det mye futt i det anlegget. Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ok, så lenge det funker i stuen går det greit Og når sant skal sies er jeg ikke så kresen på lyd at jeg tror drukning av mellomtonen blir noe problem for meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg har hatt det anlegget i to år og aldri turt å spille på fullt volum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er nok det anlegget som gir mest for pengene i den prisklassen der. Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Høres bra ut Men hvordan er det med ledningene, er de lange? For med det gamle anlegget hadde jeg litt problemer med å finne en god plassering for bakhøytalerne pga kort ledning. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Om dei er for korte kan du berre skøyte på eit stykke. Det er kun ledning, ikkje noko plugg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg kjøpte helt nye på mine og har ikke hatt noen problemer med det. Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ok, da er saken klar: jeg bestiller dette anlegget...takk for hjelpen Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har sett på det her jeg å. Men ville egentlig helst hatt hdmi da.. Men,emn;D Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 du har både optisk og SPDIF-inngang på det anlegget. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Og det vil si?+ Kan ikke noe om det her;D HEHE blir det heftig lyd med den her tv http://www.hifiklubben.no/produkter/bilde/...lcd_tv_sort.htm og z - 5500??? ## dobbelpost slått sammen ## Endret 28. oktober 2008 av Manu333 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Og det vil si?+ Kan ikke noe om det her;D HEHE blir det heftig lyd med den her tv http://www.hifiklubben.no/produkter/bilde/...lcd_tv_sort.htm og z - 5500??? ## dobbelpost slått sammen ## Dette er off topic, men anbefaler deg å kjøpe en annen tv en den du linker til dersom du skal kjøpe ny tv. Er ikke noe galt med tven, men til den prisen får du en 37" tv med samme spesifikasjoner. Full-hd på en 32" tv er også bortkastede penger med mindre du skal med "nesa intil skjermen!" Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 grunnen er at jeg ikke har plass til mer en 32 ". Spørte rundt på hifi og de sa at jeg burde velge full hd etersom jeg sitter ganske nærme og spiller ps3 på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå